• Jen 82

Förr oss som är fast i Scrapträsket

Slår man ut det på 1 år så lägger jag nog ca 500-600:- i månaden, vissa månader kan jag shoppa loss för 1500.:- på lifetime och vissa månader inget...

La preics en beställning på papposcrap på 700  Men då skulle jag bara ha glitter o stämplar

• Jen 82

Fling: Jag tycker inte man behöver lägga ut jättestora summor på ett startkit. Några enfärgade pappper, några mönstrade papper som matchar, bokstavsstickers eller andra bokstäver och lite decos; kanske blommor och brads och lim och en penna.
    Kolla med Meli eller kanske DianaJ som har egna butiker, dom kan säkert hjälpa dig!

• Jen 82

Alltså det här med shopping, visst kan min sambo skoja och himla med ögonen när jag säger att jag shoppat loss för flera hundra men när det kommer till kritan så tycker han det är jättekul att jag scrappar och så länge jag inte köper scrapsaker för hyrespengarna så bry han sig inte Vi köper båda det vi vill ha och det vi har råd med, men jag pikar nog honom lika mycket som han pikar mig

• Jen 82

BV: När man såg allas Lo's på träffen så förstod man verkligen hur mycket som går förlorat när man fotar/scannar..
    Hoppas du får till en någorlunda bra bild i alla fall! Jag är ju nyfiken på slut resultatet!

• Jen 82
    Sussieb skrev 2007-03-22 08:39:26 följande:
    " Blue Vapor Claudia - hörrödurööööö..... .. den där Stellas-butiken du tipsade om var ju helt grym! Jag ska shoppa en hel massa där så fort jag får pengar på kontot (eller om man kanske kan ta och FLYTTA lite pengarrrr... ) Fast jag ska definitivt hoppa över chippisarna som kostar 459:- Jättejobbigt pris tyckte jag "Nu måste jag ju fråga vad är det för butik, orkar inte leta bakåt i denna långa tråd, kan någon lägga länk i min gästbok vorre jag mycket tacksam....
    www.stellas.se Men ingång sker på egen risk
  • Jen 82

BV: Grattis! Förstår att Format vill ha dig! Snygg den senaste också!

Alla andra också supersnygga saker!

O ang SA *morr* vilka typer det finns! Klart man inte ska bränna ut sig totalt för att vissa inte har något bättre för sig än att sitta & vänta på posten!

• Jen 82

Någon som anv mycke band? Jag har så himla mycket band men använder det så sällan, men jag vill bättra mig! Tipsa mig om era LO's med band så jag får lite inspiration!

• Jen 82
    hannamamma skrev 2007-03-23 09:55:05 följande:
    Måste bara fråga någon här angående de STORA snygga bokstäverna som man kan använda...vet ej "fackordet" för de inom scap, men men...skär ni ut de själv i kartong och mönstrat papper eller köper ni de färdiga? Har bara sett såna för typ 90 kr /förp. och tycker det verkar dyrt
    Det finns ju också i papper. Monogram, finns från typ 49:- tror jag i webbshopparna.
  • Jen 82
    roha skrev 2007-03-23 11:50:53 följande:
    jag undrar en sak.jag har ett set me foamstamps (alfabet>) kan jag använda stämpeldyna till dom? eller kan man kanske använda fluid chalk? eller måsta jag använda akrylfärg????de e jättefina men jag har inte använt dom än för jag har inte stenkoll på hur man gör riktigt Mamma älskar sin Savannah!
    Du kan anv stämpeldynor eller fluid chalks... Ha gärna en skål vatten och lägg ner de bokstäver du stämplat med där på en gång så de inte drar åt sig färg. Tvätta dom sen UTAN diskmedel.
Svar på tråden Förr oss som är fast i Scrapträsket