• Jen 82

Förr oss som är fast i Scrapträsket

Kanske lite ot men ändå....
    Har för mig att det fanns en massa kamera och fotoexperter här. Vi ska köpa en digital systemkamera och funderar på en Canon eos 400d, men jag kan absolut nada om kameror. Finns det någon annan att rekomendera runt samma prisklass; 7000-8000?

• Jen 82
    Puman78 skrev 2007-04-03 21:07:22 följande:
    Snyggt roha!En kanske ganska dum fråga men vad står LO för?? Mamma till Nova 0701 och Lilleman 0010
    LO = LayOut. Inga frågor är dumma frågor
  • Jen 82

MiS: Tror BV har tipsat om en på Claes Olsson.. Värmefön alltså. . .
    Tack för tipset om kamera, ska kolla upp den!

Pylle: Tack du med ... En djungel det där med kameror ju!

• Jen 82

MiS: Hittar något under maskiner och sen varmluftspistol men jag vet inte om det är rätt... Minns bara att någon skrev om den, jag tror det var Blue Vapor...

• Jen 82

Claudia: Har ingen aning tyvärr. Har en HP 2350(?) tror jag... Men det är STOR och skulle inte kvalificera sig till den portabla klubben Men bra är den!

• Jen 82
    prinsesstårtan skrev 2007-04-05 19:59:42 följande:
    Prinsesstårtan: Hej hej! Många internetbutiker brukar kunna sätta ihop ett kit åt dig att börja med om du mailar dem. Annars är väl det som behövs i början nån cardstock (hårdare papper att ha som bas), några enfärgade och några mönstrade papper och kanske lite blommor eller andra dekorationer man tycker om. En fluid chalk är nog också att rekommendera för att få lite snyggare kanter, dark brown eller chestnut roan skulle jag satsa på som färg. Och sen fotofix eller dyligt för att fästa kort och papper. En svart penna för text. 'Tack! Ska kika lite på en gång!Jag älskade att pyssla när jag var yngre och jag tror att det ser ut att passa mig.....Jätte fina grejer ni har gjort allihoppa!
    Vart bor du någonstanns? Kanske finns någon bra scrapäffär där du bor?
  • Jen 82
    Missisola skrev 2007-04-05 20:11:39 följande:
    Hej!!!! Har haft tråden i favvisar länge och införskaffade lite grejjor i slutet av januari...I KVÄLL  gjorde jag min 1a LO...!Kanskeinte mycket att hurra för - men jag trot övning ger färdighet...KUL!! var det i alla fall!!!!! Måste bara införskaffa papper så jag kan skriva ut text från datorn....Blir inte snyggt om jag skriver....Tips var man kan köpa schysst skrivarpapper som passa Scrap?? EbbaBebban 4-ever
    Jag skriver ut på mina bazzils´...
  • Jen 82
    Missisola skrev 2007-04-05 20:19:23 följande:
    Jen82: Bazzils?? EbbaBebban 4-ever
    Bazzil - märke på enfägat papper. Det vanligaste i affärerna... Jag anv alltså vanligt scrappapper och skriver ut på
  • Jen 82
    miss aiv skrev 2007-04-06 18:56:13 följande:
    Jag undrar är det någon här som gjort en scrap bok om sig själv, jag behöver tips!Länkar , Lo:s etc.
    Vet att Fnyz håller på med en Boken om mig...
Svar på tråden Förr oss som är fast i Scrapträsket