• Jen 82

Förr oss som är fast i Scrapträsket

Fling: Har du ett Claes Olsson nära så kika in där, de jag vet som har deras skärare är nöjda!

Inge paket från papp o scrap idag (men det visste jag nästan eftersom jag precis beställde därifrån ) så det blir inte mycke scrappat i helgen, jag har jättesvårt att scrappa när jag vet att det är saker på väg för då är det ju så klart bara de sakerna jag vill använda

• Jen 82
    Coursell skrev 2007-03-23 18:26:18 följande:
    Tack för svaret, anledningen till att jag frågade var att någon väntar på ett paket (från tradera tror jag) och det skulle innehålla diecuts. Jag tänkte på qk-tången, men det kanske är nåt annat då?Fraise: Var lägger du in dina bilder, jag kan inte hitta nåt bildgalleri hos dig ju
    Det man får när man använder qken är diecuts men det kan även vara från andra saker. Det betyder ju typ utstansat. Cut från dien (bra översatt va? )
  • Jen 82

Jag scrappar aldrig på dagarna ändå så på så sätt så är inte det fina vädret ett problem ...

Jag är också inomhusmänniska eller i alla fall skuggmänniska, gillar inte att vara i solen. Men barnen är utemänniskor, Robin kan sitta i sandlådan en evighet och nu när har insett att det inte är så hemskt att gå i skor finns ju massa saker att hitta på utomhus men nu i vårvädret är det ju inte såå varmt i alla fall så det jag trivs rätt bra ute ...

• Jen 82
    Flickan P skrev 2007-04-01 18:30:20 följande:
    ni som är proffs Hur gör ni med era alfabetchipboards, målar ni dem för hand eller köper ni färdiga? Jag har målat någon med stämpeldynan, men tycker det blir lite kladdigt ♥Knorren blev vår Engla ♥
    Jag brukar måla mina med akrylfärg eller klä dom med papper...

Sandra K: Grattis! Vad coolt!
  • Jen 82
    Flickan P skrev 2007-04-01 18:55:33 följande:
    jen82: klistrar du på pappret då bara? ♥Knorren blev vår Engla ♥
    Ja, jag klistar på pappret på chipen och sen skär jag efter konturen...
  • Jen 82

Frakten beror ju på hur mycket man beställer, det går på vikten. Man får $7 i rabatt på frakten har jag för mig om man handlar för mer än $75...
    Men i alla fall blir det billigare än att handla i Sverige + att det finns såå mycket mer!

• Jen 82
    Sydskåning skrev 2007-04-02 23:01:02 följande:
    Ang. Lifetime Moments... Hur är det att beställa därifrån? Är frakten och leveranstider okej? Oscar 040926 Bebis BF 070701
    Jag har bara jättepositiva erfarenheter från att beställa från LM, dom är alltid jättesnälla och både skriver gåva på paketet och skriver ner värdet (så blir inte smällen så hård om man fastnar i tullen). Frakten beror ju som sagt på vikten men jag tycker nog att usa har ganska låga fraktkostnader. Det tar ca 1 vecka innan jag har haft mina paket...
  • Jen 82
    MiaB72 skrev 2007-04-03 10:53:41 följande:
    Jag skulle verkligen behöva köpa nån bra pappersförvaring som man kan ta med, typ nån plastmapp, väska eller något. Gärna med handtag så den är lätt att ta med.Vad har ni för något, var har ni köpt och kommer ni ihåg pris?
    Det här kanske man vara nått?? http://www.scrapbodan.askasinternetbutik.se/cgi-bin/ibutik/AIR_ibutik.pl?funk=visa_artikel&artgrp=112&artnr=80002&visa=1-30&Sort=Beskr&Visn=Lista2
  • Jen 82
    Sosofofie skrev 2007-04-03 21:00:23 följande:
    Hallu.. ska sätta mig och göra dop lo när man har allt färskt i minnet Skulle vilja göra en dubbel för jag har sååå mång kort Tänkte om det är några av er som har nån/några dubbel lo:s som man kan få kika lite på?Känns så stort och jag behöver lite insperation...
    annika5064 har många snygga dubblar med många kort!
Svar på tråden Förr oss som är fast i Scrapträsket