• Jen 82

Förr oss som är fast i Scrapträsket

Johanna 79 skrev 2007-03-04 22:55:08 följande:
    Är det någon som vet vilka som säljer Craft robo här i Sverige. Jag har hittat Papprika. Men är det bara dom eller finns det någon mer??
    KOlla på www.craftrobo.se Där har dom en lista på återförsäljare.
  • Jen 82
    NyfikenÖrn skrev 2007-03-05 07:39:44 följande:
    Frågor ang craft robo, köper man till alla mallar och bokstäver den ska skära ut i eller finns det redan inprogrammerat i maskinen? Vilka pappersstorlekar tar den?
    Man kan skriva ut alla bokstäver man har i datorn, i vanliga fontlistan. Det följde visst med lite former men sen kan man skriva ut alla former man vill bara man sparar dom som jpeg fil.
    Skärpappret eller vad det nu hette som man skulle ja under var som ett a4 men det var klistrigt så man kunde anv spillbitar!
  • Jen 82
    Sosofofie skrev 2007-03-05 13:04:32 följande:
    Är det någon annan som har gjort så på datorn som har bilder här som man kan få kika på??
    All min text jag har på mina LO's är utskrivna på datorn, nästan i alla fall.
    Jag gör så att jag skriver ut på vanligt skrivarpapper först, sen skär jag ut en bit cs i rätt srtl o klistrar på med fotofix på rätt ställe. Sen skriver jag ut igen. Det är lätt att ta bort från det vita pappret och minimerar spillet..
  • Jen 82

Marajjah: Craft Robon kostar ca 3800:- ...

• Jen 82
    Cia o krabaten skrev 2007-03-05 18:32:54 följande:
    Fast 3500:- på mässan Nattens mörker släcker dagens ljus, men inte hoppets låga
    Vissa fick en bra deal
  • Jen 82
    Sosofofie skrev 2007-03-05 18:37:30 följande:
    Hur får man in ett foto i inlägget??
    Man måste ha plus. sen öppnar man bliden i sitt galleri och ctrl + c och sen går man in i tråden och klistrar in crtl + v.
    Man kan också kopiera in en blid klickbar, då öppnar man den inte först utan kopierar den bara
  • Jen 82
    Lilla bebisen Natalie skrev 2007-03-06 15:36:12 följande:
    Någon som beställt av någon av butikerna i förtsa inlägget?Jag söker en butik som har snabba leveranser och syrafria grejer Vet ni någon som ni kan rekommendera? Digiscrapp tävling: www.familjeliv.se/Forum-5-178/m17906044.html VÄLKOMMEN!
    Alla scrapbutiker i första inlägget har syrafria saker.
    Mina favortier är scrapadicted scrahuset. Jag tycker de flesta har snabba leveranser!
  • Jen 82
    Marajjah skrev 2007-03-06 21:57:41 följande:
    skumpisjag tycker den första var finast.å så en fråga.ska göra ett enkelt grattis-kort. i ngt av scrapbooking m.m har det stått att man ska/kan biga kortet. vad innebär det att biga? Mamma till Filip 0408 och Hugo 0610
    Att skåra för att sen vika, typ , antingen med bing bladet (?)  till en skärmaskin eller med baksidan av en kniv tex
Svar på tråden Förr oss som är fast i Scrapträsket