Inlägg från: annika5064 |Visa alla inlägg
  • annika5064

Förr oss som är fast i Scrapträsket

Satt just och bläddrade igenom mina album till Joel och är grymt glad; har sedan han föddes gjort MINST en LO för varje månad, oftast blir det flera; beror helt på vilka bilder jag har för just den månaden...och nu ser jag till min glädje att det saknas layouter för BARA TVÅ månader!!!Skrattande Sedan är jag helt i fas med hans ålder! Ååååååååh, sååååååå skönt, det har ofta känts som att "jag kommer aldrig att komma ikapp"...men jädrar, nu är jag nästan det!

• annika5064
    Cia o krabaten skrev 2007-03-21 20:12:27 följande:
    Å Annika vad duktig du varit!!!Jag började ju iom att Engla föddes och har bestämt mig för att inta scrappa tiden fb (Före barn )Dels för att det känns avlägset och ointressant och dels för att jag bara har foton från solsemestrar typ!Men jag har också 2st kvar i familjens album 2005, sedan håller jag på med masbilder -07 och är ikapp!Jag skippade helt enkelt familjealbumet för att hinna ikapp E's första år och även scrappa nyare foton för familjen, sen har jag tagit ikapp det när jag orkat.Är ju såååå himla mycket roligare att scrappa nytagna bilder! Nattens mörker släcker dagens ljus, men inte hoppets låga
    Ja, det är ju det, men jag har varvat och gjort nästan bara nytt sista tiden och plötsligt så händer det; ÄR IKAPP!
  • annika5064
    Coursell skrev 2007-03-22 09:41:29 följande:
    Har ni varit med om att sidan låser sig? (stellas).Jag började titta igenom uppifrån och ner, men när jag kom till chipboard så händer inget längre. Jag beställer så sällan över nätet så jag vet inte riktigt hur jag gör nu Hittade ju alldeles för mycket
    Ja, och jag fick inte igenom varken registrering eller varukorg, så jag mailade och hon tipsade om att uppdatera (F5-knappen) eller försöka senare...till slut gick det...
  • annika5064
    Jen 82 skrev 2007-03-22 20:01:12 följande:
    Någon som anv mycke band? Jag har så himla mycket band men använder det så sällan, men jag vill bättra mig! Tipsa mig om era LO's med band så jag får lite inspiration!
    Jag har på ganska många av mina, i olika versioner; raka, knutna, som blommor...
  • annika5064
    Skumpis skrev 2007-03-22 20:31:45 följande:
    Tjejer, ni vet väl att ni kan gå in och kolla deklarationen nu??? Jag får 5 sköna lakan tillbaka!!!
    Grattis Skumpis! Jag sprang raka vägen in för att upptäcka att e-leg behövs och det har inte jag...Ledsen
  • annika5064
    fraise skrev 2007-03-23 11:57:08 följande:
    Nu har jag en liten fråga ifall det finns ngn som kan svara på den??? *hoppas* Hur funkar det att skriva ut på overheadpapper? Eller annan genomskinlig plast??? Någon som testat???? Undrar också om ngn har testat de olika supersnygga digitala kiten som finns på 2 peas bla???
    Yes, har köpt flera olika digitala kits; har på "tuff" och "pussla"...det är jätteenkelt, beställ, betala och ladda ner...och OH-film har jag på ett antal av mina...
  • annika5064
    paxie skrev 2007-03-23 13:22:05 följande:
    Woohoo har tre nya Lo's i mitt galleri nu om nån vill se. Fast nu är idéerna slut.   Alla dotterns månader är gjorda, dop och gröt och nappar etc etc etc. Nån som har några bra förslag på annat??
    Oj, finns ju massor; första ggn i gräset, sanden, favoritleksaker, fina kläder hon har/haft, första skorna, kroppsdelar, leenden, tänder, lekplatsbesök, gunga, muséumbesök...finns ju hur mycket som helst och inte måsta det vara första ggn-grejer! Vackra foton du är nöjd med är väl det viktigaste att scrappa tycker jag...kolla gallerierna för idéer!
  • annika5064
    Coursell skrev 2007-03-23 18:26:18 följande:
    Tack för svaret, anledningen till att jag frågade var att någon väntar på ett paket (från tradera tror jag) och det skulle innehålla diecuts. Jag tänkte på qk-tången, men det kanske är nåt annat då?Fraise: Var lägger du in dina bilder, jag kan inte hitta nåt bildgalleri hos dig ju
    Om du kollar uppe i adressfältet, skriv galleri där det står presentation, så kan du se...
  • annika5064
    Sosofofie skrev 2007-03-23 19:24:03 följande:
    Annika: vilket adressfält?? Är jag knäpp jag fattade inte alls
    Nä, knäpp är du inte...om du tittar längst upp på dindatorbild finns en (oftast) blå namnlist där du kan läsa vilken tråd du är inne i; i det här fallet "För oss som är fast i Scrapträsket"

Under den finns en avlång vit ruta där det står http://www.familjeliv.se/Forum och lite till; det är adressfältet. Och går du in på Fraise sida så ändrar du där det står presentation och skriver galleri istället...fråga igen om du inte förstår
  • annika5064

Liten påminnelse så här på lärdagskvällen;

Kom ihåg att göra backup på era digitala bilder!

Trevlig helg!

Svar på tråden Förr oss som är fast i Scrapträsket