Inlägg från: annika5064 |Visa alla inlägg
  • annika5064
    lillabusmamman skrev 2007-03-10 17:53:48 följande:
    Å vad häftigt Annika hur kom du med där, hittade dom dig på nätet eller e du DT hos dom
    Tack ska ni ha!

Jag skickade in till dem eftersom jag använt deras papper på dessa LO:s och de svarade att de ville lägga in i galleriet.
    MiaB72 skrev 2007-03-10 18:00:39 följande:
    Annika: WOW!! Grattis de var jättefina! Jag fattar inte hur ni hittar alla dessa gallerier och får lagt in er fast jag kan inte påstå att jag letar heller
    Titta på den tillverkare som gör papperen; dit kan du oftast maila och meddela att du gjort LO:s med just deras papper...
  • annika5064
    Skumpis skrev 2007-03-11 12:39:31 följande:
    På vilken sida i galleriet hittar man annikas nya?
    4 och 5...och det är fyra st som du sett förut; tog en chansning och sände iväg dem eftersom det är deras papper jag använt
  • annika5064
    Johanna 79 skrev 2007-03-11 15:54:47 följande:
    Nej men vänta nu hittade jag något! Heter butiken Papeterie och ligger i Nordstan???
    Ja....
  • annika5064
    DianaJ skrev 2007-03-11 20:09:10 följande:
    *claudia* ska absolut lifta din LO ikväll! Här har det snabbscrappats hela helgen. Fick en enorm insipration med vårvädret som kom i fredags så jag har fått tjugotalet nya LO's gjorda under helgen! :)Jag riktigt längtar efter att få hem alla fina papper och dekorationer från tillverkarna nu till alla fina kort som kommer tas under kommande veckor...American crafts nya dekorationer (typehousee,playhouse och greenhouse)är ju helt oemotståndliga! Vill ha alla i filt och foam! Någon mer som gillar? ;)www.americancrafts.com/pdf_downloads/2007_Cat...
    Men, är du egentligen en bläckfisk?????Förvånad
  • annika5064
    DianaJ skrev 2007-03-11 21:42:50 följande:
    *Fnyz*Scrap it ska tydligen få in de där AC dekorationerna om ett par veckor ;)*Annika* ha, ha, attans, jag som skulle försöka hålla det hemligt! :)*Mammsy* jag tar genvägar! :) Inspirationen kröp i hela kroppen, så jag printade ut en massa foton, letade upp lite skisser (SWE, Scrappiz och Sketch this) och tittade hos mina favoriter på 2peas och liftade lite :) ÄLSKAR skisser och att lifta när jag bara vill skapa, skapa, skapa! Då är det väldigt sällan jag fastnar. Bara att välja och vraka bland papper, chipboardalfabet och dekorationer när man har grunden klar redan :)(Ska nog kolla min mail...)Ska scanna in de i 8,5x11 format och lägga upp i galleriet senast imorgon. De i 12x12 tänker jag inte ens försöka scanna och fota dem i det här mörkret går ju inte...
    Mmmm, dreggel, dreggel...
  • annika5064
    Mystjejen skrev 2007-03-12 09:57:58 följande:
    Meeeen vad svårt det är att hålla sig från att inte shoppa!!! Ska ju spara mig till mässan...Men man vill ju ha allt man ser NUUUUU!!!
    Mmm.jag vet; var TVUNGEN att skicka iväg en liiiiten beställning på scrapaddicted häromdagen på 400 drygt. Men det var verkligen saker mitt scrapskåp behövde!Fundersam
Svar på tråden Förr oss som är fast i Scrapträsket