Inlägg från: annika5064 |Visa alla inlägg
  • annika5064

Förr oss som är fast i Scrapträsket

Cia o krabaten skrev 2007-02-20 20:58:57 följande:
    Håller med C. Jättefin på bloggen.Du sköter dig utmärkt som inspirationsdesigner GAAAAAAAAAAHHHHHHHHH vad jag saknar PS!!!Har nästan glömt bort hur det är att inte beskära sina bilder digitalt!Hur ska jag kunna skriva ut en massa till helgen?Kommer ju slösa fotopapper i mängder!
    Ja, cama, håller oxå med!
  • annika5064

Hej alla!

Skrev precis ett långt inlägg till alla er som publicerats på diverse olika ställen och så försvinner hela inlägget!!!Skrikandes GRATTIS i alla fall!

Är inte här så ofta längre, försöker scrappa den tid jag orkar hålla mig vaken...och en del nytt finns i galleriet. När man kommer in så här sällan känns det lite som man kommit bort ur gemenskapen, men snälla, får jag vara med?SkrattandeFlört

• annika5064
    Mystjejen skrev 2007-02-23 20:35:22 följande:
    annika: Klart du får vara med! Det varierar ju hur mycket man hinner och orkar vara med...Såg dina nya LO:s (på scrapbutiken) och de var verkligen jättefina!Skumpis: Spännande! Ska genast springa in och titta...
    Tack! Ja, visst varierar det, men från att ha varit ganska aktiv som arbetslös och totalt inaktiv som arbetande är det ett enormt spann och det känns lite trist för man kommer ifrån er!

Jag är glad jag får vara med ändåFlört
  • annika5064
    Cia o krabaten skrev 2007-02-23 22:14:53 följande:
    Nu är min liftning av Annika klar Blev inte riktigt som jag tänkt mig (Som alltid)Hade tänkt mig en klunga med allt nere i hörnet, men så tog allt mycket större plats med fotomattor Jaja, halvdassiga foton blev iaf ett halvbra resultat!
    Och när får man se resultatet?Flört
  • annika5064
    Mystjejen skrev 2007-02-23 22:18:58 följande:
    Kom på en grej förut...Har ju bytt blogg nu eftersom den andra krånglade... Så nu har jag ju bara de nyaste LO:sarna på den nya. Vad jobbigt att fota alla...en del gamla vill jag ju ha med ju...Hänger ni på många forum? Vilka?Laddar ni upp på alla?Vilka forum gillar ni bäst?Jag är ju här och på scrapbutiken, där laddar jag upp alla. Och så kollar jag in på scrappiz ibland och ibland laddar jag upp en LO där...Sedan är jag ju medlem på lite olika om jag skulle vilja vara med i någon tävling eller så...Skulle vilja vara mer aktiv på scrappiz...får ta tag i det...de verkar ha mycket bra därinne.Mer tid tack!!!
    Hänger ni på många forum? 
    scrapbutiken, scraproom, papprika, scrappiz, lifetimemoments
    Vilka?
    ovan...
    Laddar ni upp på alla?
    ja
    Vilka forum gillar ni bäst?
    scrapbutiken är suveräna på att kommentera! Även scraproom...scrappiz gillar jag inte, men jag lägger upp dem där ändå, mest för att jag vill att galleriet ska vara hyfsat komplett så länge jag inte har egen blogg/hemsida...
  • annika5064
    Edma skrev 2007-02-25 12:35:36 följande:
    Jen 82: Ok, men all färg försvinner ju inte med bara vatten? Sinnen är som fallskärmar! De fungerar bara när de är öppna.
    Nej, de blir missfärgade, men det syns inte nästa gång du stämplar; se bara till att vattnet är klart när du sköljer dem så är de så rena de kan bli! Och precis som Jen82 skriver så kan de lossna av rengöringsmedel och diskmedel...

Gillar din "kille med keps"
    venezuela skrev 2007-02-24 23:31:00 följande:
    Hallå i träsket! Idag har jag varit på en stor 12 timmars träff med ett fyrtiotal deltagare. Vi hade supertrevligt; scrappade, shoppade, pratade och åt massivs med godsaker.Tillslut fick jag ihop två LO´s, men det satt hårt inne... Fattar inte vart tiden tar vägen. Lägger ut en av dom här - fotografierna skiljer sig en del åt i färg, men jag ville ha dom tillsammans så det fick bli så...Cama: Tack för trevligt sällskap och goda råd!
    Tjusigt!
  • annika5064

Grattis ni fantastiska duktiga scrappare som idag publicerats på swebloggen!

• annika5064

Små underbara delar av dig har jag på min...

• annika5064
    Skrattande

Tack så jättemycket, tjejer; det har varit lite svårt att hålla det hemligt under hela den här tiden, men nu kan jag väl skrika ut:  "JIPPIIIIIIIIIIIIIII!"

Jag är såå otroligt glad över att ha blivit tillfrågad; det känns som en enorm bekräftelse på att vara duktig på något som jag tycker är så fantastiskt roligt!
  • annika5064
    kikkan skrev 2007-02-26 21:08:26 följande:
    Jaha, då är jag här igen efter en jobbig helg där vi har legat i magsjuka hela högen här. Usch, fy och blääää. Så jag har väl gått miste om jättemycket här i scrapträsket i helgen. Tråkigt, och jag orkar inte just nu läsa allt som ni har skrivit i helgen. Om jag missat nåt viktig kan ni väl tala om det. Tex, Annika, vad har du blivit som alla grattar dig för?Venezuela: Jättefin LO om din pappa
    Hoppas ni är friska nu, magsjuka är ju värst!

Jag har fått den stora äran att bli inspirationsdesigner på http://swescrapbook.blogg.se/index.html Skrattande
Svar på tråden Förr oss som är fast i Scrapträsket