Inlägg från: annika5064 |Visa alla inlägg
  • annika5064

Förr oss som är fast i Scrapträsket

Tack igen!Skrattande
  • annika5064

Det pratas om Photoshop här i tråden för att förminska/förstora bilder; har jag aldrig gjort! Jag har en HP-skrivare och till skrivaren hör ett program där man själv kan välja vilket format man vill ha på bilden och hittar man inget som passar kan man lägga in eget format för att få den storlek man vill ha...redigering finns också och det tror jag nog de flesta skrivare har; man kanske bara inte vet om det...

• annika5064
    Tjej 83 skrev 2007-03-01 19:53:34 följande:
    annikakan du göra egna storlekar?för om ja skriver ut på mammas data så kan ja med välja om de ska va A4 eller om de ska va 4st 10x13 elelr 3st 9x18. men kan inte göra egna. o de minsta är ju så små så man ser dem ju inte heh. måste kolla upp det bättre kanske man kan ändra.?
    Japp, det går alldeles utmärkt! Programmet heter HP Photosmart Essential, kanske kan man ladda ner det från nätet?
  • annika5064
    malin ulrika skrev 2007-03-01 20:03:52 följande:
    Nu har jag varit på dollaraffären och handlat glitter, fejk-juveler och knappar, stora påsar för en dollar styck! Hinner väl inte göra nått på ett tag eftersom födelsedagskalas ska prepareras, men oj vad det kliar i fingrarna! Ni som har haft sådana där strass-pärlor eller stenar på era Los, var får ni tag på det? Man kan ju köpa "färdiga ord" i strass, men de är ju svindyra!!
    Köpte 2000(!) yttepyttesmå på Tradera; jättepilliga att få dit, men det blir fint! Har också köpt Heidi Swapps förklistrade...men på de senaste var klistret kass, så jag fick limma ändå...
  • annika5064

Ska bara testa om jag kan klistra in bilder här; fattar inte varför det plötsligt inte går...

Joels Bok November 2006 6

• annika5064
    Anki 1972 skrev 2007-03-02 22:03:33 följande:
    Frågar er som kan: Är akvarellpennor från staedtler syrafria? Karat heter de.Vill använda dem nu, men vet inte om jag borde.
    Jag kan inte tänka mig att några akvarellpennor innehåller syra; det är ju vattenfärg...men ngn annan kanske är säkrare...
  • annika5064
    bitte71 skrev 2007-03-03 20:31:35 följande:
    Hej hej allihop...Nu kommer jag definitivt inte ha tid att scrappa på ett tag för jag snusar bebis i massor nu Agnes föddes i tisdags 27/2 och är söt som socker givetvis - får bli ett första året album till henne också såsmåningom Ska försöka följa er här i träsket ändå så jag inte hamnar helt utanför - ha det gott alla och scrappa på nu! *viskar att det finns bilder på sötnosen i galleriet* Det vackraste jag vet: Oscar 000121 och Linnéa 051209 och så lillprinsessan i magen!
    GRATTIS  till den bedårande lilla sessan!
  • annika5064
    Camasunary skrev 2007-03-04 14:42:30 följande:
    Är alla scrappare ordningssamma? Är det en egenskap som pysslare har kanske??? Nej, du Skumpis!! Alla scrappare är definitivt INTE ordningssamma!! Eller så är jag undantaget som bekräftar regeln!!
    Är extremt ordningsam; har endast de saker jag använder för tillfället framför mig; kan INTE skapa när det är stökigt...

Så 2-2 då...Glad
  • annika5064

12 mars öppnar DianaJ här i tråden ny webbutik, Scrap it. Där är jag designteamsmedlem! Finns det ngn mer medlem härinne?Flört 

Svar på tråden Förr oss som är fast i Scrapträsket