Inlägg från: annika5064 |Visa alla inlägg
  • annika5064

Förr oss som är fast i Scrapträsket

SandraK skrev 2007-04-01 18:29:19 följande:
    Nu äntligen kan jag gå in här och tjoa lite... Tycker det finns en liten anledning till det, för***JAG VANN EN REVOLUTION IGÅR PÅ MÄSAN!!!***Ni kan väl gissa om jag blev lycklig va? Det var Scrapperiet som lottade ut en, och jag trodde knappt mina öron när hon sa "prickig 112" och det stod 112 på en av mina lotter... I övrigt var det en kanonmässa också enligt mig, men jag handlade ändå för rätt mycket mindre än på förra mässan vilket nog var bra. Frågan är bara hur jag ska få råd med något kuligt STORT alfabet nu. Jag har ju mer siktet inställt på en CraftRobo längre fram när jag börjar jobba igen, så jag har inte riktigt suktat efter en Revolution, men nu när jag har en blir ju alfabeten VÄLDIGT intressanta!
    Grattis till vinsten!
  • annika5064
    Fnyz skrev 2007-04-01 19:41:56 följande:
    Grattis camasunary!!!!!!!!!! kul med DT_plats har inte kommit ut på internet förens nu eftersom det vart sen vinscrap hos pylle igår och idag hade pyrets dotter födelsedagskalas fnyz.blogg.se/
    JAAAAA! GRATTIS!
  • annika5064
    Tjejtrazan skrev 2007-04-03 21:02:40 följande:
    Grattis Skumpis till publicering på bloggen - vilken underbar LO. Vilken ära att få den liftad!! och oj vilken snygg tolkning Annika
    Glad Tack så mycket! Och visst är Skumpis LO underbar!
  • annika5064

På  tal om påskgubbar och påskkärringar...min sons dagis firade påsk igår och jag hade ingen aning om vad jag skulle ta på honom, så jag scrappade en hatt!

4 april (5).jpg

• annika5064
    Skumpis skrev 2007-04-05 17:54:02 följande:
    annika - Söt påskgubbe Själv var jag inte lika påhittig så det fick bli en bit gardin som sjalett Men det blev en söt påskkärring Ikväll är jag ensam hemma (förrutom sovande son) och då ska jag försöka scrappa. Sugen på att använda mina nya grejer
    Jag med...men är sååååå tröööött!
  • annika5064
    prinsesstårtan skrev 2007-04-06 00:20:16 följande:
    ni måste vara grymt flitiga med kameran....Ungefär hur mycket pengar lägger ni på eran hobby i månaden?Jag vet från när jag jobbade på fritis att allt pysselmatreal tex från panduro är snuskigt dyrt...
    Japp, grymt flitiga, men det är väl av den anledningen man pysslar med denna hobby; för att göra ngt vackert av sina foton!

Spenderar mellan 500-1000 kr/månad...
  • annika5064
    Johanna 79 skrev 2007-04-07 22:55:36 följande:
    Inte så många här Behöver hjälp igen Denna gång gäller det papper! Var på mässan i Gbg och fastnade för ett transparant papper med ett sjörövar skepp på! Är det någon som känner till vilket märke det är, alltså vilken tillverkare?
    Den har jag i mitt galleri....
  • annika5064
    Fiafisen skrev 2007-04-07 23:03:20 följande:
    Å vilket snyggt papper!! Hade passat perfekt till den LO:n jag suttit med ikväll ju! Ja ja, får väl göra en till med det pappret sen! Gonatt!
    Det är inget papper utan en overlay, alltså plastfilm...
Svar på tråden Förr oss som är fast i Scrapträsket