• MAMMSY

Förr oss som är fast i Scrapträsket

Scrapbooking är att arrangera fotoalbum med flera papper och dekorationer. Och inte minst berätta saker! (Journaling)
    Kika gärna in i våra gallerier för att se exempel.

Vi svarar gärna på frågor i denna tråd, men kolla först in första inlägget i tråden där massor med info finns. Och även scrappiz.se

En liten varning innan du ger dig in på denna hobby: Det är BEROENDEFRAMKALLANDE

I det allra första inlägget i denna tråd kan du få lite information om scrapbooking samt en länklista till flera internetbutiker.

• Svar på tråden Förr oss som är fast i Scrapträsket
  • Minimalla

Jag utmanade ju mig själv (och er andra... särkskilt du Camasunary *tittar strängt* ) att scrappa månadsLOs för ett tag sen. Jag har faktiskt kommit i fatt till 9 månader och hon blir 1 år den 24 feb. Tycker det är ganska bra jobbat, fast jag är inte jättenöjd med alla förstårs, men så blir det ju ibland...

• Lingonflickan

Läser ikapp senare. Tänkte bara tala om att jag lagt enny LO igalleriet, inspirerad av pyret, samt skokartongen med skor under altered. Måste rusa igen. Tittar in sen

• Mizty
    Lingonflickan skrev 2007-01-31 13:11:05 följande:
    Läser ikapp senare. Tänkte bara tala om att jag lagt enny LO igalleriet, inspirerad av pyret, samt skokartongen med skor under altered. Måste rusa igen. Tittar in sen
    Hittade inget nytt Förvånad Får jag inte titta ?
    Caroline, stolt mamma till Phenom!
  • Fnyz
    Minimalla skrev 2007-01-31 12:52:48 följande:
    Jag utmanade ju mig själv (och er andra... särkskilt du Camasunary *tittar strängt* ) att scrappa månadsLOs för ett tag sen. Jag har faktiskt kommit i fatt till 9 månader och hon blir 1 år den 24 feb. Tycker det är ganska bra jobbat, fast jag är inte jättenöjd med alla förstårs, men så blir det ju ibland...
    det var ju då när du utmanade oss med det som jag tog tag i saken för då låg jag flera månader efter

fast 8 och 9 månaders LO:sarna får ni inte se än
  • kanskesnart

Skulle behöva lite råd här Har klätt en gammal ful lampskärm med lite papper och band för & "piffa" upp den lite. Provade sätta på lite bling för att få den roligare men kan inte bestämma om jag ska ha dem eller inteFundersam Vill inte ha den så mycket dekorerad eftersom det inte riktigt passar min inredningsstil, men blir det för tråkigt utan nåt mer än bandet? Vad tycker ni? Ska blommorna vara på eller ej? Eller ska jag dekorera den ännu mer med något annat? Lägger upp en bild med och en utan (obs. bandet sitter snett men det är för att jag inte satt fast det ordentligt än)

Lampskärm 2Lampskärm 1

Ankiz: Kanonfin LO! Fint det blev med Mullberry papret.

Asrta: Förstår att du blev nöjd, den var sk*tsnygg!

Mamma i småland: Kan inte heller se den.

• Loppan79

kanskesnart - jag tycker den var fin med bara bandet. Men det är ju jag det - älskar avskalat, vitt, vitt och vitt

• Cia o krabaten

Claudia: Idel framgångar för dig nu!
    Ännu en visad på Swe!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
    Grattis i massor

• kanskesnart
    Loppan79 skrev 2007-01-31 14:17:22 följande:
    kanskesnart - jag tycker den var fin med bara bandet. Men det är ju jag det - älskar avskalat, vitt, vitt och vitt
    Ja, de gör ja me! Less is more
  • kanskesnart
    Cia o krabaten skrev 2007-01-31 14:18:02 följande:
    Claudia: Idel framgångar för dig nu!Ännu en visad på Swe!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!Grattis i massor
    Wow, värsta kändisen Grattis! Den var verkligen vacker!!
  • claudia79
    kanskesnart skrev 2007-01-31 14:02:18 följande:
    Skulle behöva lite råd här Har klätt en gammal ful lampskärm med lite papper och band för & "piffa" upp den lite. Provade sätta på lite bling för att få den roligare men kan inte bestämma om jag ska ha dem eller inte Vill inte ha den så mycket dekorerad eftersom det inte riktigt passar min inredningsstil, men blir det för tråkigt utan nåt mer än bandet? Vad tycker ni? Ska blommorna vara på eller ej? Eller ska jag dekorera den ännu mer med något annat? Lägger upp en bild med och en utan (obs. bandet sitter snett men det är för att jag inte satt fast det ordentligt än)Ankiz: Kanonfin LO! Fint det blev med Mullberry papret.Asrta: Förstår att du blev nöjd, den var sk*tsnygg!Mamma i småland: Kan inte heller se den.
    Jag tycker nog lampan är snyggast utan bling Men så är jag stilrent freak i inredningOskyldig
    Cia o krabaten skrev 2007-01-31 14:18:02 följande:
    Claudia: Idel framgångar för dig nu!Ännu en visad på Swe!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!Grattis i massor
    Tack tack!
    kanskesnart skrev 2007-01-31 14:23:58 följande:
    Cia o krabaten skrev 2007-01-31 14:18:02 följande: Claudia: Idel framgångar för dig nu!Ännu en visad på Swe!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!Grattis i massor Wow, värsta kändisen Grattis! Den var verkligen vacker!!
    Åh tack så mycket!Generad
Svar på tråden Förr oss som är fast i Scrapträsket