kanskesnart skrev 2007-01-31 14:02:18 följande:
Skulle behöva lite råd här Har klätt en gammal ful lampskärm med lite papper och band för & "piffa" upp den lite. Provade sätta på lite bling för att få den roligare men kan inte bestämma om jag ska ha dem eller inte Vill inte ha den så mycket dekorerad eftersom det inte riktigt passar min inredningsstil, men blir det för tråkigt utan nåt mer än bandet? Vad tycker ni? Ska blommorna vara på eller ej? Eller ska jag dekorera den ännu mer med något annat? Lägger upp en bild med och en utan (obs. bandet sitter snett men det är för att jag inte satt fast det ordentligt än)Ankiz: Kanonfin LO! Fint det blev med Mullberry papret.Asrta: Förstår att du blev nöjd, den var sk*tsnygg!Mamma i småland: Kan inte heller se den.
Jag tycker nog lampan är snyggast utan bling

Men så är jag stilrent freak i inredning

Cia o krabaten skrev 2007-01-31 14:18:02 följande:
Claudia: Idel framgångar för dig nu!Ännu en visad på Swe!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!Grattis i massor

Tack tack!

kanskesnart skrev 2007-01-31 14:23:58 följande:
Cia o krabaten skrev 2007-01-31 14:18:02 följande: Claudia: Idel framgångar för dig nu!Ännu en visad på Swe!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!Grattis i massor Wow, värsta kändisen Grattis! Den var verkligen vacker!!
Åh tack så mycket!