• Jen 82

Förr oss som är fast i Scrapträsket

Blue Vapor skrev 2007-01-28 21:02:23 följande:
    Hehe... den där recension-grejen på butiker på scrappa.com - jag sätter en TUSING på att den snart är borta! Allra särskilt då Magnolia får usel kritik En tusing är satt..... Min blogg - langsammascrapparen.blogspot.com/
    Tror det är någon som HATAR magnolia som gjort den hemsidan för att man ska kunna klaga på dom nånstanns
  • Jen 82

BV: låt mig säga att det nog skulle behövas ytterligare någon indian i den båten.....  Ha ha ha

• Jen 82

Cheri: Du brukar väl vakna snart? Har vi bestämt någon tid för scrappträffen?

• Jen 82
    NyfikenÖrn skrev 2007-01-29 15:20:28 följande:
    Någon som har tips på någon bra webbutik från USA eller GBR? Är framförallt sugen på foamisar och chipboards.
    lifetime är super!
  • Jen 82

Claudia: Vilken snygg LO på swescrapbook!!

Snygga nya LO's allihopa!

• Jen 82
    DianaJ skrev 2007-01-31 19:37:03 följande:
    sitter i full färd med att spara ner alla foton från 2006 på cd's för att rensa minnet i datorn lite. Ni som kör digitalt - HUR sparar ni alla era foton? Ligger de kvar i datorn, bränner ni ner eller sparar på separat hårddisk?
    Jag bränner och sen sparar jag på den andra datorn. Men jag ska köpa en bärbar hårddisk också för det är något med skivor och hållbarhet (men jag minns inte riktigt vad det var)
  • Jen 82

Åh vad det ska bli kul att se allas bidrag till tävlingen med stort T! Undrar hur många träskare som kommer på top 25?! Jag gissar minst 2!!

• Jen 82
    Blue Vapor skrev 2007-01-31 22:01:03 följande:
    Jen 82 - ja det ska bli jättespännande!! Synd att det är låååååååååååååångt tills vi får veta bara... Min blogg - langsammascrapparen.blogspot.com/
    Verkligen! Undrar hur många bidrag dom fick in? Gissar att det är MÅNGA om tävlingen var öppen för hela norden!!
  • Jen 82
    Blue Vapor skrev 2007-01-31 22:11:41 följande:
    JEn 82 - haha, ja det är nog ohyggligt många! Känner mig nästan som en BRA människa som inte skickade in Tänk om man nu spart nån stackars människas syn eller nåt! Min blogg - langsammascrapparen.blogspot.com/
    Undrar om dom vet vad dom gett sig in på dom i juryn ... Om 100 pers skickat in så är det 700 !! LO's att titta på och sen bestämma vem som är bäst ... Oj oj oj vikket jobb!!

Det var därför jag inte var med, tänkte på allas ögon
Svar på tråden Förr oss som är fast i Scrapträsket