• Jen 82

Förr oss som är fast i Scrapträsket

Camasunary skrev 2007-01-31 22:20:19 följande:
    Ja, de har verkligen ett tufft jobb framför sig! Ni är så snälla Jen & BV som tänker på den stackars juryn! Ni kan åka dit och hjälpa dem kanske
    Hi hi tror nog jag skulle bli alldeles snurrig av o titta på ALLA bídrag Men KUL skulle det vara !
  • Jen 82
    Cheri skrev 2007-02-02 22:29:06 följande:
    Ni som brukar beställa utomlands.. hur lång leveranstid brukar dte vara ungefär och har dte hänt att paketet inte kommit fram?
    När jag har beställt från Lifetime har det tagit ca en vecka innan det kommit, första gången tog det 10 dagar . Jag har beställt två gånger "bara" ...
  • Jen 82
    Blue Vapor skrev 2007-02-02 22:52:51 följande:
    De äckliga pengarna består i såna fall av 3 delar:*svensk moms på ditt ordervärde - det räknas INTE på fraktkostnaden.*expeditionsavgift till tullen/posten på 60nånting kronor.*ibland har även någon liten arg tull-man lagt på en pluttig tullavgift - alltså en förtullan av varorna. Såna här pysselsaker är lite svårt att placera i kategorier, så det är väl därför de skiter i det oftast. Tror jag betalat det en gång, och då var det några futtiga procent, typ 3 eller nåt sånt.Så jag brukar sikta på sånt som inte finns här hemma, sånt som är mycket billigare än här, och *host* det som jag vill ha! Har slutat nojja över tullen, det tog bara några år  Min blogg - langsammascrapparen.blogspot.com/
    Svensk moms på mitt ordervärde? Då hade jag kommit undan ganska billigt om jag åkt fast i tullen för båda gånger jag best från LM så har dom skrivit ner värdet till typ 25$ när värdet eg varit runt 200$ ??
  • Jen 82

JO79: Vilken härlig LO! Älskar verkligen det där pappret!

• Jen 82
    DecemberLove skrev 2007-02-09 21:47:13 följande:
    Hej!Var får man tag i ett bra album som rymmer många blad? som man kan fylla ut med nya fickor gärna på nätet!
    De flesta webshoper har. Kika i första inlägget i tråden så hittar du en hel lista med en massa bra butiker.
  • Jen 82

Eller hur! Hon måste ju ha ALLA färger av primablommor som finns!!!!

JAG vill vinna på LOTTO!!

• Jen 82

Jag skulle få sån beslutsångest när jag skulle scrappa att jag inte skulle få någonting gjort! Förvånad

• Jen 82

Fnyz: Håller med Camasunary! Det syns verkligen inte att dte är snabbscrappat. När jag försökt mig på att snabbscrappa ser det bara slarvigt ut

• Jen 82

Jag brukar också beställa från scrapfun. Ibland
    Det är då jag anv mina swachar med bazzil som jag swappat till mig på scrappiz! Då får man perfekt färgmatchning!

Svar på tråden Förr oss som är fast i Scrapträsket