• MAMMSY

Förr oss som är fast i Scrapträsket

Scrapbooking är att arrangera fotoalbum med flera papper och dekorationer. Och inte minst berätta saker! (Journaling)
    Kika gärna in i våra gallerier för att se exempel.

Vi svarar gärna på frågor i denna tråd, men kolla först in första inlägget i tråden där massor med info finns. Och även scrappiz.se

En liten varning innan du ger dig in på denna hobby: Det är BEROENDEFRAMKALLANDE

I det allra första inlägget i denna tråd kan du få lite information om scrapbooking samt en länklista till flera internetbutiker.

• Svar på tråden Förr oss som är fast i Scrapträsket
  • Meeri K

*skrattar* Jaha, inte funkade det... Boken heter "Scrappa!" och har inte kommit ut i butik än.... Sök på länken så hittar ni den

Meeri *stolt mamma till Mattis född 13/9 -06 och Fredriks fru*
  • Örnen76
    Emmixen skrev 2007-02-04 11:28:27 följande:
    Nu är jag tillbaka igen!! Har läst ikapp också *puh*Nån som vet var den närmaste scrapbookbutiken ligger härifrån (Bromölla)? www.emmixen.se
    Bromölla i Skåneland? Scrapaddicted ligger ju i Löberöd, så det kan väl inte vara så långt dit eller?
  • Meli

Nu har jag äntligen lagt upp minanya Los, har lagt en del i galleriet, men det är så trångt där eftersom jag inte har plus, men jag har alla på min blogg istället, scrapoteket.blogg.se

• Meli

fiskbullen

Hittar inte var du ställt din fråga, men om du vill ge bort bara några stycken så gör tex ett minialbum, eller det var inte så du menade....

Jag har testat göra ett minablum av en liten brun papperspåse, och det var jätteskoj

• Emmixen
    NyfikenÖrn skrev 2007-02-04 12:45:54 följande:
    Emmixen skrev 2007-02-04 11:28:27 följande: Nu är jag tillbaka igen!! Har läst ikapp också *puh*Nån som vet var den närmaste scrapbookbutiken ligger härifrån (Bromölla)? www.emmixen.seBromölla i Skåneland? Scrapaddicted ligger ju i Löberöd, så det kan väl inte vara så långt dit eller?
    Njo, lite långt är det ju.. Beror på vad man menar med långt! Bromölla ligger på gränsen till blekinge..
  • Sol30

Meli: Jättefina! Fint ihopsatta färger. Jag har fortfarande problem med det.... Men övning ger färdighet får jag hoppas!

• Örnen76
    Emmixen skrev 2007-02-04 12:55:40 följande:
    NyfikenÖrn skrev 2007-02-04 12:45:54 följande: Emmixen skrev 2007-02-04 11:28:27 följande: Nu är jag tillbaka igen!! Har läst ikapp också *puh*Nån som vet var den närmaste scrapbookbutiken ligger härifrån (Bromölla)? www.emmixen.seBromölla i Skåneland? Scrapaddicted ligger ju i Löberöd, så det kan väl inte vara så långt dit eller? Njo, lite långt är det ju.. Beror på vad man menar med långt! Bromölla ligger på gränsen till blekinge.. www.emmixen.se
    Jaha Då är det en "liten" bit. Jag tänkte på det som ligger vid Hörby
  • MiaB72

Så, då var jag hemma efter min första scrapträff Kul var det!!! 13 tim scrappande

Fick gjort 2 LO helt klara och började med en dubbel (min första) som inte är klar! Fick naturligtvis shoppat lite också och använt min nya kompis, en lila QK som min kompis köpt till mig i USA

Här är de 2 som blev klara

Badpojke

Första snön

• Fnyz
    Meli skrev 2007-02-04 12:47:07 följande:
    Nu har jag äntligen lagt upp minanya Los, har lagt en del i galleriet, men det är så trångt där eftersom jag inte har plus, men jag har alla på min blogg istället, scrapoteket.blogg.se
    å va fin 2 månader var sånt härligt foto på henne åxå
Svar på tråden Förr oss som är fast i Scrapträsket