• MAMMSY

Förr oss som är fast i Scrapträsket

Scrapbooking är att arrangera fotoalbum med flera papper och dekorationer. Och inte minst berätta saker! (Journaling)
    Kika gärna in i våra gallerier för att se exempel.

Vi svarar gärna på frågor i denna tråd, men kolla först in första inlägget i tråden där massor med info finns. Och även scrappiz.se

En liten varning innan du ger dig in på denna hobby: Det är BEROENDEFRAMKALLANDE

I det allra första inlägget i denna tråd kan du få lite information om scrapbooking samt en länklista till flera internetbutiker.

• Svar på tråden Förr oss som är fast i Scrapträsket
  • Loppan79

Visst är det väl korthuset ni brukar beställa ifrån? Blir det bra bilder?

• Lilybee

Är det någon som vet hur man gör för att få in sina bilder här i tråden?

Jag brukar beställa från Korthuset och jag har blivit nöjd med dem. Har skickat in en ny beställning som jag ska hämta i veckan.

• Emmixen
    Lilybee skrev 2007-02-04 14:49:27 följande:
    Är det någon som vet hur man gör för att få in sina bilder här i tråden?Jag brukar beställa från Korthuset och jag har blivit nöjd med dem. Har skickat in en ny beställning som jag ska hämta i veckan.
    För att lägga in bilderna i tråden måste du ha plus. Har du det är det bara att lägga upp bilderna i galleriet och högerklicka -> kopiera och sen klistra in i tråden så blir dom klickbara. Glad
  • Fnyz
    Loppan79 skrev 2007-02-04 14:35:00 följande:
    Visst är det väl korthuset ni brukar beställa ifrån? Blir det bra bilder?
    jag använder jämt önskefoto www.onskefoto.se
  • Loppan79

Tack Fnyx, det var den sidan jag letade efter

• Cia o krabaten

Cheri: Hur blir det med scrapträffen 24/2??
    Blir den fortfarande av? hur tidigt börjar ni? Ni tänker väl inte hinna tröttna innan jag hinner dit?!
    Jag sitter här och funderar på vad man ska ha med sig GRYMT sugen på scrapträff!!

• Asrta1

Hejhej!

Har fått gjort en LO igår efter swe-bloggens skiss..... så där nöjd, blev lite "4kantigrak" a´la migFundersam Har även påbörjat claudias utmaningsskiss...den är verkligen inspirerande

Vi ska på kalas senare ikväll, min halvsyster fyller 15 år.....tänkte göra ett litet kort till henne med bilder från det hon var liten till dagens datum (nästan iaf)....slutade med att det blev en LO ist
    Skrev ut korten förstort så dom fick inte plats Tänkte foamstampa titeln då ngn gång ska vara den 1:a man lyckas kanske. Jag har massa foamstamp men aldrig vågat sen jag misslyckades...vad tror ni händer...????? Jo jag tar U som N....såg det inte från jag var färdig.....

Ha en nice söndag!

Har två underbara barn, två killar, födda mars -03 och juli -06!
  • Tjej 83

nån som gjort en LO med svart bakgrund. hur blev de??

Svar på tråden Förr oss som är fast i Scrapträsket