• MAMMSY

Förr oss som är fast i Scrapträsket

Scrapbooking är att arrangera fotoalbum med flera papper och dekorationer. Och inte minst berätta saker! (Journaling)
    Kika gärna in i våra gallerier för att se exempel.

Vi svarar gärna på frågor i denna tråd, men kolla först in första inlägget i tråden där massor med info finns. Och även scrappiz.se

En liten varning innan du ger dig in på denna hobby: Det är BEROENDEFRAMKALLANDE

I det allra första inlägget i denna tråd kan du få lite information om scrapbooking samt en länklista till flera internetbutiker.

• Svar på tråden Förr oss som är fast i Scrapträsket
  • Loppan79

Fnyz - tyvärr lite långt till Bollnäs, annars hade jag gärna kommit och på dagarna jobbar jag ju Ledsen

• MAMMSY
    Camasunary skrev 2007-02-04 21:51:21 följande:
    Så här blev krulliduttdelen på insynsskydden till min bror! Svårt att fota så det blev bra, så det ser inte mycket ut för världen... Ja wohl, med ljuset utifrån så blev det ganska dekorativt iaf Så ni som bor i GBG, om ni passerar fönster med sånna här så vet ni vart min bror bor!
    Såååå snygg, ska genast ge mig ut på stan å leta efter vart din bror kan bo så jag får se krussidullerna live
  • Venezuela

Camasunary: Tjusigt!

Tjoho, jag har gjort en ROSA layout med en rubrik som är längre än ett ordFlört Hade jag fått till journaling också hade jag nog fått gå och ta tempen...
    Well, här är den. Risa och rosa den som vill.

• Fnyz
    venezuela skrev 2007-02-04 22:17:57 följande:
    Camasunary: Tjusigt!Tjoho, jag har gjort en ROSA layout med en rubrik som är längre än ett ord Hade jag fått till journaling också hade jag nog fått gå och ta tempen...Well, här är den. Risa och rosa den som vill.
    hihi wow va tuff den var! nu fick jag ju uppslag till det där pappret som ligger å möglar i min scrapväska
  • Loppan79

Jättefin Venezuela. Jag gillade verklgien den böjda rubriken!

• annika5064
    Camasunary skrev 2007-02-04 21:51:21 följande:
    Så här blev krulliduttdelen på insynsskydden till min bror! Svårt att fota så det blev bra, så det ser inte mycket ut för världen... Ja wohl, med ljuset utifrån så blev det ganska dekorativt iaf Så ni som bor i GBG, om ni passerar fönster med sånna här så vet ni vart min bror bor!
    Snygg krullidutt!!! Kanske mångproduktion? Så man slipper se de där halmaktiga solfjädrarna i folks fönster...
    venezuela skrev 2007-02-04 22:17:57 följande:
    Camasunary: Tjusigt!Tjoho, jag har gjort en ROSA layout med en rubrik som är längre än ett ord Hade jag fått till journaling också hade jag nog fått gå och ta tempen...Well, här är den. Risa och rosa den som vill.
    Ok, jag rosar din rosa LO! Jättefin och inte behövs det någon journaling på den? Rubriken talar ju för sig själv!
  • Johanna 79
    Venezuela: Skit snygg Lo:s. Verkligen kanon läcker, den föll absolut mig i smaken!

Är scrapoteket.se bra att handla ifrån?? Någon som vet om de har snabb leverans?
  • annika5064
    Marajjah skrev 2007-02-04 22:26:08 följande:
    Janna84Här kan du läsa om de suveräna American Crafts D-ringalbumen!www.minneskatten.se/butik/index.php Mamma till Filip 0408 och Hugo 0610
    Suveräna, det är ordet, det!Glad
Svar på tråden Förr oss som är fast i Scrapträsket