• MAMMSY

Förr oss som är fast i Scrapträsket

Scrapbooking är att arrangera fotoalbum med flera papper och dekorationer. Och inte minst berätta saker! (Journaling)
    Kika gärna in i våra gallerier för att se exempel.

Vi svarar gärna på frågor i denna tråd, men kolla först in första inlägget i tråden där massor med info finns. Och även scrappiz.se

En liten varning innan du ger dig in på denna hobby: Det är BEROENDEFRAMKALLANDE

I det allra första inlägget i denna tråd kan du få lite information om scrapbooking samt en länklista till flera internetbutiker.

• Svar på tråden Förr oss som är fast i Scrapträsket
  • Jo79

Jag gillar scrapotetket, och Meli brukar vara snabb. Me like a lot!!

Mamma till KaramEllen
  • Loppan79
    Johanna 79 skrev 2007-02-04 22:27:47 följande:
    Venezuela: Skit snygg Lo:s. Verkligen kanon läcker, den föll absolut mig i smaken!Är scrapoteket.se bra att handla ifrån?? Någon som vet om de har snabb leverans?
    Yes, scrapoteket brukar vara kanon att handla från och varorna brukar komma väldigt snabbt
  • Cia o krabaten

Cama: Läcker grej! Har sparat bilden som inspiration till mitt hopplöst dåliga doodlande

Venezuela: Läcker! Verkligen jätteläcker.

Johanna: Japp! Det är Meli här i tråden som har den.

• annika5064

Camasunary, det är väl din LO på SWEbloggen? CoolSkrattande

• Venezuela

Kul att ni gillade den. Fick ett tag känslan av att den va för rörig, men jag måste väl lära mig att allt inte är enfärgat/milt mönstrat och raktGlad Btw, glömde ju skriva att jag sett den böjda pilen på ngn annans LO. Minns tyvärr inte hos vem, men det va om att sväva ovanför marken eller nåt.

• Camasunary

Tack hörrni! Nä, nån massproduktion lär det inte bli... kanske kan sälja idén till QK så att de får göra en ännu större stansmojäng!

Venezuela: Den är verkligen läcker!

Annika: Mycket möjligt att det är min LO på SWE... måste kolla!

• Venezuela

Cama: Jag kollade just in den. Superduperfiiin - du är bara så duktig!

• Camasunary

Jo visst är det min frukttjuv!! Tack! Generad Ni är för gulliga!!

• Jo79
    Camasunary skrev 2007-02-04 22:45:42 följande:
    Jo visst är det min frukttjuv!! Tack!  Ni är för gulliga!!
    Jättefin! Coola färger, jag gillar egentligen inte sån gul, men du har gjort det bra!
    Mamma till KaramEllen
Svar på tråden Förr oss som är fast i Scrapträsket