• MAMMSY

Förr oss som är fast i Scrapträsket

Scrapbooking är att arrangera fotoalbum med flera papper och dekorationer. Och inte minst berätta saker! (Journaling)
    Kika gärna in i våra gallerier för att se exempel.

Vi svarar gärna på frågor i denna tråd, men kolla först in första inlägget i tråden där massor med info finns. Och även scrappiz.se

En liten varning innan du ger dig in på denna hobby: Det är BEROENDEFRAMKALLANDE

I det allra första inlägget i denna tråd kan du få lite information om scrapbooking samt en länklista till flera internetbutiker.

• Svar på tråden Förr oss som är fast i Scrapträsket
  • Venezuela

Asrta1:Tack, lifta på du bara - jag har ju själv sett pilen någon annanstansGlad

• Venezuela

Cama: Ang alla s kort så får jag väl smyga iväg till Annas butik den trettonde och ta tillbaka ett som jag kan skicka... Brukar dock inte bry mig om det, men nu när jag ändå gjort ett gäng känns det som om jag bör skicka ett till min stackars särbo som inte sett mkt av mig den senaste tiden.... 

• Asrta1
    Fnyz: Angående "finn 2 fel" så får jag nog ändra det till 3 då efter ditt uppmärksammande öga Jag syftade på N:en dom var ju egentligen U:n såg jag i efterhand
    Har två underbara barn, två killar, födda mars -03 och juli -06!
  • Blue Vapor

Asrta - haha, jag försöööööökte se felen, men jag hittade inga! Kollade dina N, och förstod att det nog kanske var det, men jag tyckte det såg helt riktigt ut!! Absolut inget som någon skulle komma att tänka på! Skitsnyggt räddat av dig! Den lilla pricken var väl ingenting..... så blir det allt som oftast när man foamar ju... häng inte upp dig på DEN du!

• Örnen76

Mitt bidrag till veckans kortskissutmaning på scrappiz
  • Cheri

Usch. jag har en ny LO.. ogillar denv erkligen.. känner att jag inte får till den o nu har jag inge mer ork för den, så nu lämnar jag den och går vidare..

scrap_feb07_2.jpg

Ni har verkligen JÄTTEFINA nya LOS!! Blir ett kollektivt WOW!

• Blue Vapor

NyfikenÖrn - snyggt där! Tanten med bredast rumpa är min!

Cheri - okej, men då säger vi "En jäkligt snygg BÖRJAN i alla fall!" Den ligger nog till sig vad det lider ska du se, så du får kläm på vad som ska till för att den ska kännas färdig! *tycker den är snygg jag, men det spelar ju ingen roll om inte du gillar den själv *

• claudia79

Cheri: både denna och din sjal-LO är superhärliga! jag älskar ditt sätt att använda form!

NÖ: Vilket fräscht och somrigt kort

Svar på tråden Förr oss som är fast i Scrapträsket