• MAMMSY

Förr oss som är fast i Scrapträsket

Scrapbooking är att arrangera fotoalbum med flera papper och dekorationer. Och inte minst berätta saker! (Journaling)
    Kika gärna in i våra gallerier för att se exempel.

Vi svarar gärna på frågor i denna tråd, men kolla först in första inlägget i tråden där massor med info finns. Och även scrappiz.se

En liten varning innan du ger dig in på denna hobby: Det är BEROENDEFRAMKALLANDE

I det allra första inlägget i denna tråd kan du få lite information om scrapbooking samt en länklista till flera internetbutiker.

• Svar på tråden Förr oss som är fast i Scrapträsket
  • Blue Vapor

Claudia - Ja jag ska också träna imorrn...................... eller så. Jomen det SKA jag nog göra.

Men nu ska jag skriva ut en ny rubrik för den förra blev för liten, och så ska jag nypa av alla nere-hörn och riva lite mönstrat papper..... och....eller kanske SOVA??

• Cheri
    Blue Vapor skrev 2007-02-05 00:29:15 följande:
    Finns det någon som inte är säker än, som vi kan övertala??? Min blogg - langsammascrapparen.blogspot.com/
    Jaa!! Min sambo!!! Du får jääättegärna övertala honom, ska du ha hans nummer nu??

Just det.. sooova.. *vinkevink*
  • Venezuela

Cheri: Jag tyckte 'arg' var jättehärlig och inspirerande. Får man lifta?

• roha

Gomorron!

Nu har jag lagt upp nya LO's i mitt galleri under Scrapp.
    Skulle vilja ha både ris o ros från er som är lite mer rutinerade än mig...

Alla dagar ska va som en fest.....men vem orkar va bakis hela tiden???
  • älvanpurjo

någon osm schrappat en rund glasburk?????

ska göra en där det står driks.. men vet ej hur :)

• Jo79
    älvanpurjo skrev 2007-02-05 08:25:28 följande:
    någon osm schrappat en rund glasburk?????ska göra en där det står driks.. men vet ej hur :)
    Det har jag för mig att jag sett nånstans... Om jag kommer på var ska jag säga till!

Så vabbar jag idag och korven sitter och kollar på Bamse. Har anmält mig till TVÅ Skrikandes receptswappar på scrappiz (helkorkat, för jag tycker det är såååå jobbigt att göra receptkort!) så jag tänkte få gjort det idag.
    Mamma till KaramEllen
  • Fnyz
    älvanpurjo skrev 2007-02-05 08:25:28 följande:
    någon osm schrappat en rund glasburk?????ska göra en där det står driks.. men vet ej hur :)
    alla som gjort journalingjars har de, t.ex. cheri
  • claudia79
    Jo79 skrev 2007-02-05 08:34:40 följande:
    älvanpurjo skrev 2007-02-05 08:25:28 följande: någon osm schrappat en rund glasburk?????ska göra en där det står driks.. men vet ej hur :) Det har jag för mig att jag sett nånstans... Om jag kommer på var ska jag säga till! Så vabbar jag idag och korven sitter och kollar på Bamse. Har anmält mig till TVÅ  receptswappar på scrappiz (helkorkat, för jag tycker det är såååå jobbigt att göra receptkort!) så jag tänkte få gjort det idag.Mamma till KaramEllen
    Vad innebär receptswappar?
Svar på tråden Förr oss som är fast i Scrapträsket