• MAMMSY

Förr oss som är fast i Scrapträsket

Scrapbooking är att arrangera fotoalbum med flera papper och dekorationer. Och inte minst berätta saker! (Journaling)
    Kika gärna in i våra gallerier för att se exempel.

Vi svarar gärna på frågor i denna tråd, men kolla först in första inlägget i tråden där massor med info finns. Och även scrappiz.se

En liten varning innan du ger dig in på denna hobby: Det är BEROENDEFRAMKALLANDE

I det allra första inlägget i denna tråd kan du få lite information om scrapbooking samt en länklista till flera internetbutiker.

• Svar på tråden Förr oss som är fast i Scrapträsket
  • Johanna 79

Då ska jag lägga en beställning ikväll eller imorgon, tack!

• claudia79

Venezuela, Meli, MamaKajsa& Camasunary: WOW!! Vilka LO:s! Ni är så duktiga

Jag har en rykande färsk LO
    liftat Vibeke Spigseth:)

lite väl sockersöt, men det passar väl till en sockersöt flicka? *fniss*

Camasunary skrev 2007-02-04 22:53:40 följande:
    Gör/skickar ni Alla  dag kort??
    Ja jag ska precis till att slakta ett nattlinne (vill åt spetsen* *) så jag kan göra ett...men den som ska få det finns här i träsket.......BVFlört Men annars gör jag inte det..Du då?
  • Camasunary

BV: Aha!! Det måste jag spana in!! Jag älskar morötter

Undrar mest eftersom det var så mycket grejs i tidningen... kort och hjärtformade kärleksböcker osv osv..

• Marajjah

Claaudia
    du är ju också sketaduktig. Så fin! Å söt!

Å alla andra har också gjort finfina lo:s.

Nu susar jag in till swescrappblogg.

Mamma till Filip 0408 och Hugo 0610
  • Venezuela

Claudia79: Jättefin LO, mild och ljuv framtoning!

• claudia79

Känns futtigt att bara säga tack för era söta ord, men vad ska jag göra när svenskan är så fattig?Skrattande Det värmer att höra iaf!!

• Asrta1
    claudia: Tack för dom varma orden Syster blev jätteglad för LOn och dom "varma" orden som jag skrev i journalingen som är dold, älskar min lilla syster  Ser ju nästan henne som min egen då jag är så pass gammal jag skulle kunna vara hennes mamma...(ssccchhhh precis fyllt 33 år)

Din rykande färsking var jättefin!

venezuela: Snygg LO, gillar det med dom urklippta blommorna får även rosa titeln och sättet du gjort den på Får man lifta den?

Camasunary: Jätteläcker "Frukttjuv" Grattis!

Nu ska jag kolla på BVs blogg.......
    Har två underbara barn, två killar, födda mars -03 och juli -06!
Svar på tråden Förr oss som är fast i Scrapträsket