• MAMMSY

Förr oss som är fast i Scrapträsket

Scrapbooking är att arrangera fotoalbum med flera papper och dekorationer. Och inte minst berätta saker! (Journaling)
    Kika gärna in i våra gallerier för att se exempel.

Vi svarar gärna på frågor i denna tråd, men kolla först in första inlägget i tråden där massor med info finns. Och även scrappiz.se

En liten varning innan du ger dig in på denna hobby: Det är BEROENDEFRAMKALLANDE

I det allra första inlägget i denna tråd kan du få lite information om scrapbooking samt en länklista till flera internetbutiker.

• Svar på tråden Förr oss som är fast i Scrapträsket
  • Tjej 83

claudia tack. vill ju inteförstöra korten ehe'

nu har jag äntligen en svart penna.. hmm nu ska jag bara orka sätta mej o skriva alla journaling på typ 10 LOs jobbigt men det m,åste man ju.
    känner lite så att neee nu komemr ja förstöra dem om ja ska skriva text. men hoppas inte det. blir arg på mej själv ibland då ja ska skriva så brått så det inte blir fint. men ja får la ta mej i kragen o skriva lugnt.. hehe

• Jo79

Äh! VAD F*N!!! Nu gick min lilla retrostans SÖNDER!!!FörvånadSkrikandes F*b*nnade j*la sk*t!!!!

Mamma till KaramEllen
  • Cia o krabaten

Fnyz: Ja ca 1000:- gick flygen på ToR.
    Men det får det vara värt denna gång!
    Nu har jag bestämt att jag ska åka och då är det ingen ide att gräma sig över priset längre.

• Fnyz
    Cia o krabaten skrev 2007-02-05 10:12:53 följande:
    Fnyz: Ja ca 1000:- gick flygen på ToR.Men det får det vara värt denna gång!Nu har jag bestämt att jag ska åka och då är det ingen ide att gräma sig över priset längre.
    nä ÅK å ha skoj för mig med
  • Loppan79
    Cia o krabaten skrev 2007-02-05 09:52:55 följande:
    Emmixen: www.scrapevent.se/STOOOOOR kurs/mässa/happening med inbjudna kursledare från utlandet!DYRT som attan men det ska bli såååå kul Trallar: *BV och jag ska åka! BV och jag ska åka!*
    *håller för öronen och ropar* BINGO, BINGO, BINGO
  • Lingonflickan

Åh. skulle oxå vilja åka men vare sig ekonomi eller amningstider tillåter *tycker jättesynd om mig själv*

Mitt scrapförtroende är ännu inte helt återställt men jag har scrappat i alla fall. Tvekade länge om jag skulle visa upp den men nu ligger den igalleriet för de utvalda att titta på. Kan inte lägga upp direkt i tråden av personliga skäl.

• Cheri
    venezuela skrev 2007-02-05 07:15:48 följande:
    Cheri: Jag tyckte 'arg' var jättehärlig och inspirerande. Får man lifta?
    Oj tack! Ja den blev inte som jag tänkt mig, hade nog velat ha den i helt andra lite skrikigare färger.. eftersom den ska vara arg *s*  men men, självklart får du lifta!
  • Cheri
    Tjej 83 skrev 2007-02-05 09:30:39 följande:
    cheri din LO arg va ju jättefin. ja frågade för nån sen hur man syr xxxx i LO, men ja ser nu att du gjorde de på den LOn, gjrode du bara hål o drog igenom floss eller? är rädd att det ska förstöra kortet om man gör det. men det ser inte så ut på din.
    Ja, jag gör först hål men en sax. Sedan trär jag igenom tråd med en nål, någon floss har jag inte
Svar på tråden Förr oss som är fast i Scrapträsket