• MAMMSY

Förr oss som är fast i Scrapträsket

Scrapbooking är att arrangera fotoalbum med flera papper och dekorationer. Och inte minst berätta saker! (Journaling)
    Kika gärna in i våra gallerier för att se exempel.

Vi svarar gärna på frågor i denna tråd, men kolla först in första inlägget i tråden där massor med info finns. Och även scrappiz.se

En liten varning innan du ger dig in på denna hobby: Det är BEROENDEFRAMKALLANDE

I det allra första inlägget i denna tråd kan du få lite information om scrapbooking samt en länklista till flera internetbutiker.

• Svar på tråden Förr oss som är fast i Scrapträsket
  • SandraK

Oj, vad ni skrivit under helgen... Får se om jag får tid att läsa allt när barnen lagt sig ikväll! Men om ni är intresserade av vad jag haft för mig i helgen finns några nya alster på min blogg.
    smamirakel.blogg.se/

• annika5064

Jag är igång igen...hej alla! Ni skriver så mycket att det är omöjligt att hänga med, men jag har sett åtminstone två nya idag; claudia79 och cheri som gjort det igen!!!Skrattande Skitsnygga!

Här är några nya från mig...

Joels Bok Januari 2007 3 Joels Bok Januari 2007 2 Joels Bok December 2006 7 Vinter BOM  - Min dröm om en trädgård.jpg

Det är ju snudd på omöjligt att göra färgerna rättvis så här års, men det problemet har vi ju allihop som plåtar av våra LO:s. Jag har verkligen försökt att scanna in, men eftersom dekorationerna gör LO:erna höga, så blir det barra suddigt runt om...

• claudia79

Annika: Hallåååå!? Hur duktig får man lov att vara!FörvånadFörvånad Helt underbara LO:s!!! Och jag bara älskar när man använder sig av just rosa till vinter-LO:s * Tack för din söta komplimangKyssGlad"

SandraK skrev 2007-02-05 16:54:19 följande:
    Oj, vad ni skrivit under helgen... Får se om jag får tid att läsa allt när barnen lagt sig ikväll! Men om ni är intresserade av vad jag haft för mig i helgen finns några nya alster på min blogg.smamirakel.blogg.se/
    Superfina! Särskilt gumm-LO:n
  • FrökenFreja

ville bara säga att jag intte kommer vara så aktiv här på familjeliv framöver..
    har fått missfall..
    mer info finns på min presentation....

• Jo79
    FrökenFreja skrev 2007-02-05 18:05:33 följande:
    ville bara säga att jag intte kommer vara så aktiv här på familjeliv framöver.. har fått missfall..mer info finns på min presentation....
    *kram*

Lite nytt i gallerietom nån orkar och vill.
    Mamma till KaramEllen
  • kanskesnart

Tjingeling tjejer. Ville bara kika in och ge en kollektiv jätteros till alla som lagt upp nya alster Superfina och inspirerande som attan! Har inte hunnit läsa ikapp tråden eftersom jag inte varit inne på några dagar men jag har skummat igenom och kikat på allt fint!!

Själv har jag fått i uppgift att göra ett dopkort till helgen (det ska vara stort som ett A4 ungefär med en bild på bebben och lite text, så det blir väl mer som en LO) Så är det någon som gjort dopkort eller doptavlor får ni gärna hojta till!! Känner att jag kan behöva lite inspiration för att få till det bra.

Rockergirl: Usch vad jobbigt och hemskt Beklagar verkligen! 

Nehe, nu måste jag masa mig iväg på ett träningspass och försöka göra av med lite av alla kalorier som slunkigt in under eftermiddagens bakning

Återkommer

Svar på tråden Förr oss som är fast i Scrapträsket