• MAMMSY

Förr oss som är fast i Scrapträsket

Scrapbooking är att arrangera fotoalbum med flera papper och dekorationer. Och inte minst berätta saker! (Journaling)
    Kika gärna in i våra gallerier för att se exempel.

Vi svarar gärna på frågor i denna tråd, men kolla först in första inlägget i tråden där massor med info finns. Och även scrappiz.se

En liten varning innan du ger dig in på denna hobby: Det är BEROENDEFRAMKALLANDE

I det allra första inlägget i denna tråd kan du få lite information om scrapbooking samt en länklista till flera internetbutiker.

• Svar på tråden Förr oss som är fast i Scrapträsket
  • Cia o krabaten

Usch vad fl är trist och trögt och hoppigt idag.
    Kanske måste gå och scrappa istället

• InaFia

Herregud vad mkt fint nu har lagt upp sedan jag var inne här senast (igår). Hopas det är ok med er om jag liftar era verk, är det någon som inte tycker det är ok så skriv gärna i min gb.

Rockergirl- Styrkekram

Har idag haft två vänner hemma och scrappat lite men mest tjötat. En halv färdig blev det så den blir fotad imon.

Mamma till Ellioth 060318
  • InaFia

Jippi fick även mitt paket från Scrapaddicted men tyvärr var vissa papper slut så jag fick inte hela serierna så nu får jag hitta på något annat med dem ensamma. Lite knappar och smått och gott var det också. Så nu ska det scrappas, tror jag...............om ideérna ploppar fram.

Mamma till Ellioth 060318
  • Mystjejen

Någon härinne som gjort LO:s med overlays! Vill se hur ni gjort! *nyfiken*

• Pyret78

Är inne o läser vad ni skriver, vilket inte är lite

Cheri: Gillade din LO. Så söt liten argbigga du har

claudia: Vilken sockersöt Lo. Passar perfekt åt en sån söt jänta

MIS: Tycker att din nya var jättefin o du behöver inte alls känna dig sämre än nån annan. Det syns tydligt hur du utvecklas

annika: WOW, WOW, WOW Vill ju oxå kunna scrappa som du Du skickade väl in till tävlingen med stort T??? Tycker iaf att du är en värdig VINNARE!!!

cama: Supertuffa Lo:s på swe

• Mystjejen

Var inne på Magdas häromdagen och såg maaasssa fint... Så idag satte jag mig för att beställa!
    Såklart var nästan allt jag ville ha SLUT!
    Blev såå besviken!
    Så nu måste jag komplettera i någon annan shop...stackars mig...

• Pyret78

Jo79: Jättefina nya. Den med dig o sambon blev en favvo

mystjejen: Jätteläckert med alla retroblommorna!! Vilket smart sätt att bli av med en massa spillpapper oxå. Läggs i idélådan direkt!

• Loppan79

Har precis kollat i era gallerier på nya lo:s men har glömt hos vilka Förvånad Superfina alla nya lo:s i alla fall

• claudia79
    Pyret78 skrev 2007-02-05 20:15:45 följande:
    Är inne o läser vad ni skriver, vilket inte är lite Cheri: Gillade din LO. Så söt liten argbigga du har claudia: Vilken sockersöt Lo. Passar perfekt åt en sån söt jänta MIS: Tycker att din nya var jättefin o du behöver inte alls känna dig sämre än nån annan. Det syns tydligt hur du utvecklas annika: WOW, WOW, WOW Vill ju oxå kunna scrappa som du Du skickade väl in till tävlingen med stort T??? Tycker iaf att du är en värdig VINNARE!!! cama: Supertuffa Lo:s på swe
    Tack snälla du

Nä! NU måste jag scrappa! Kikar in vid 24 igen och förväntar mig fleeeeera sidor att läsa igen
  • annika5064
    Pyret78 skrev 2007-02-05 20:15:45 följande:
    Är inne o läser vad ni skriver, vilket inte är lite Cheri: Gillade din LO. Så söt liten argbigga du har claudia: Vilken sockersöt Lo. Passar perfekt åt en sån söt jänta MIS: Tycker att din nya var jättefin o du behöver inte alls känna dig sämre än nån annan. Det syns tydligt hur du utvecklas annika: WOW, WOW, WOW Vill ju oxå kunna scrappa som du Du skickade väl in till tävlingen med stort T??? Tycker iaf att du är en värdig VINNARE!!! cama: Supertuffa Lo:s på swe
    Nej, jag gjorde inte det, blev inte riktigt nöjd med något och till slut hann jag inte den sista...men tack så jättemycket för kommentaren!Skrattande
Svar på tråden Förr oss som är fast i Scrapträsket