• MAMMSY

Förr oss som är fast i Scrapträsket

Scrapbooking är att arrangera fotoalbum med flera papper och dekorationer. Och inte minst berätta saker! (Journaling)
    Kika gärna in i våra gallerier för att se exempel.

Vi svarar gärna på frågor i denna tråd, men kolla först in första inlägget i tråden där massor med info finns. Och även scrappiz.se

En liten varning innan du ger dig in på denna hobby: Det är BEROENDEFRAMKALLANDE

I det allra första inlägget i denna tråd kan du få lite information om scrapbooking samt en länklista till flera internetbutiker.

• Svar på tråden Förr oss som är fast i Scrapträsket
  • Fnyz

MiaB72: jag har inte gjort så många alls med engelsk titel MEN ofta är det så även när jag pratar att jag tycker att det finns sååå mycket bra uttryck m.m. i engelskan som det inte finns lika bra i svenskan, och ibland vill jag använda t.ex. en låttitel så är den kanske på engelska

folk kan ibland bli irriterade på att jag slänger in engelska uttryck när jag pratar för att jag inte hittar rätt i svenskan, kan bero på att min mamma in kunde svenska när jag växte upp men hon talade Engelska, tjeckiska, tyska, franska, ryska, serbiska och slovakiska istället så massa språks bästa uttryck blandade hon ihop till en underbar blandning tog de bästa från alla språk liksom

• Venezuela

annika: Du är helt otrolig! Härliga hela bunten!

• kela81

två nya i galleriet under staka bilder igen Kika gärna in och säg vad ni tycker

• Mystjejen

Hej! (hej Claudia... )

Nu var det superlängessen jag var här inne... eller jag har ju kikat in lite snabbt och skummat lite...
    Vilken fart det är på er! Kul!
    Har haft fullt upp sista tiden men nu har det lugnat ner sig så nu tänkte jag hänga på igen. Om det är OK förstås... .

Har inte Plus längre utan lägger upp mina LO:s mm på min blogg.
    www.lifeaccordingtokaroline.blogg.se
    Men de sista dagarna har det inte gått och ladda upp/posta mina inlägg... .

Annika5064: Helt sjukt fina LO:s!

MiaB72: Jag håller med övriga talare, tycker att engelskan låter bättre ibland.
    Jag blandar svenska och engelska i alla album.
    Just nu håller jag på med en "mini art journal" och den är helt på engelska tex.

• Cia o krabaten

Annika: Åååå vad många läckra!
    Och säg vad du vill, men du har visst en egen stil

Cama: Vilken tolkning av senaste skissen på bloggen!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
    Underbart läckert!

• annika5064
    Skrattande Tack snälla ni för alla vackra ord!
  • claudia79
    Mystjejen skrev 2007-02-05 19:53:20 följande:
    Hej! (hej Claudia...)Nu var det superlängessen jag var här inne... eller jag har ju kikat in lite snabbt och skummat lite...Vilken fart det är på er! Kul!Har haft fullt upp sista tiden men nu har det lugnat ner sig så nu tänkte jag hänga på igen. Om det är OK förstås....Har inte Plus längre utan lägger upp mina LO:s mm på min blogg.www.lifeaccordingtokaroline.blogg.seMen de sista dagarna har det inte gått och ladda upp/posta mina inlägg....Annika5064: Helt sjukt fina LO:s! MiaB72: Jag håller med övriga talare, tycker att engelskan låter bättre ibland.Jag blandar svenska och engelska i alla album. Just nu håller jag på med en "mini art journal" och den är helt på engelska tex.
    Hej på dig du! Och tack för ditt söta GB-inlägg!
    Cia o krabaten skrev 2007-02-05 20:00:44 följande:
    Annika: Åååå vad många läckra!Och säg vad du vill, men du har visst en egen stil Cama: Vilken tolkning av senaste skissen på bloggen!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! !!!!!!!!!!!!!!!!!Underbart läckert!
    Kunde inte sagt det bättre själv!
Svar på tråden Förr oss som är fast i Scrapträsket