• MAMMSY

Förr oss som är fast i Scrapträsket

Scrapbooking är att arrangera fotoalbum med flera papper och dekorationer. Och inte minst berätta saker! (Journaling)
    Kika gärna in i våra gallerier för att se exempel.

Vi svarar gärna på frågor i denna tråd, men kolla först in första inlägget i tråden där massor med info finns. Och även scrappiz.se

En liten varning innan du ger dig in på denna hobby: Det är BEROENDEFRAMKALLANDE

I det allra första inlägget i denna tråd kan du få lite information om scrapbooking samt en länklista till flera internetbutiker.

• Svar på tråden Förr oss som är fast i Scrapträsket
  • MAMMSY

Lilybee Format ligger inne i centrala Göteborg oxå, finns en massa kul där

• Bark

MiaB72:  Jättefin!!

Mamma till Jasmine & Timmie
  • Mizty
    Bark - Gud så snygg!!! Nu blir jag avis Bilderna är ju bara så bra oxå!!!
    Caroline, stolt mamma till Phenom!
  • Bark

Mizty: Tack. Du är en av mina stora inperationskällor.

Mamma till Jasmine & Timmie
  • Örnen76

Lilybee - kolla din gb ang shopping i GBG & Borås

• Meli

Skumpis

Så där kan det vara för mig med, men jag försöker lära mig snabbscrappa och ibland går det. Vill att vissa ska gå fort så man är i fas med sitt scrappande och hinner scrappa de bilder som man vill ha scrappade, men det är inte lätt....

• Mizty
    Bark skrev 2007-02-12 19:01:01 följande:
    Mizty: Tack. Du är en av mina stora inperationskällor. Mamma till Jasmine & Timmie
    GeneradSkrattande Tack, vad glad jag blir!!!
    Caroline, stolt mamma till Phenom!
  • Amelié77

Vad skulle DU beställa om du gjorde en STOR beställning från Lifetimemoments idag?
    Har plockat en massa Bazzill Cardstock i varukorgen, men inte ett enda mösntrat papper än så länge. Tycker att jag har så många mönstrade men hittar aldrig något passande enfärgat till så nu tänkte jag råda bot på det
    Men kom gärna med tips på vad ni skulle beställa (behöver inte bara vara papper).

Vecka 345+2 - BF 17 mars 2007
  • Marajjah
    Henriks wife skrev 2007-02-12 15:48:30 följande:
    Hejsan, tassar in med en lite fråga till er proffs Vet ni vart man kan köpa Nalle Phu papper??????
    Såg på http://www.pema.cc/
    Mamma till Filip 0408 och Hugo 0610
  • Jen 82

2xA: Jag skulle satsa på alfabeten, sticers eller chipboard.
    Skulle också sattsa på chipboard former. tex swirls

Svar på tråden Förr oss som är fast i Scrapträsket