• MAMMSY

Förr oss som är fast i Scrapträsket

Scrapbooking är att arrangera fotoalbum med flera papper och dekorationer. Och inte minst berätta saker! (Journaling)
    Kika gärna in i våra gallerier för att se exempel.

Vi svarar gärna på frågor i denna tråd, men kolla först in första inlägget i tråden där massor med info finns. Och även scrappiz.se

En liten varning innan du ger dig in på denna hobby: Det är BEROENDEFRAMKALLANDE

I det allra första inlägget i denna tråd kan du få lite information om scrapbooking samt en länklista till flera internetbutiker.

• Svar på tråden Förr oss som är fast i Scrapträsket
  • Tjej 83

vi hade massa snö säkert 1-2veckor men sen kom regnet ehhe. nu har vi så de precis täcker gräset.
    vill faktiskt itne ha det. elelr de är fint men jobbigt att gå när de blir halt.

vill me scrappa, men fästkuddarna är slut. o stiften i mina pennor är slut, hinner inte köpa nytt idag eller imorn,
    kanske onsdag. låångt dit.

• Mystjejen

Tjej 83: Vad störigt det är när saker tar slut! Hur kan de med...
    Jag behöver 3-d kuddar för att komma vidare med det jag gör...

• Fnyz

här är de snö och dee genska mycket, de brukar inte försvinna när de väl kommit här tycker jag, men det tog ju evigheter inna nde kom nå snö!

• Mystjejen

Nu kom posten, och mitt paket från scrap o giftcorner kom inte idag heller... De som brukar vara så snabba...

Nu ska jag gå och planera veckans mat! Ska handla sedan. Har INGET hemma. Kylskåpet ekar verkligen.

Sedan ska jag planera två LO:s. Scrapbutikens tekninkutmaning och LOOK blogs veckoutmaning.

Vi höres!

• claudia79

Mizty: Vilken läcker LO!! Jag gillar när man gör omm sig själv ibland...Det blir ett annorlunda stuk på dem

Mammsy: Åh...vilken FIN LO på SWE! Gissar att sambon din fick en tår i ögonvrån när han såg den - det fick jag nästan

Emmixen: Kan du inte lägga in en bild på ditt Valentine-kort här  i tråden då så vi får se det ändå??

*Whodiladi, whodiladi, hoppsan en sån dag* Trallar glatt för att jag äntligen ska få prova FLOCK!!

• Emmixen

Nu ska jag ge mig av till Lund snart så jag måste packa det sista.. Om det finns dator på sjukhuset kikar jag kanske inom här!

Kram till alla!

Woho, jag vann!
  • Pyret78

God förmiddag på er alla!

Oj vad mycket snyggt jag sett så här på förmiddagen

Mizty: Görsnygg Lo!! Visst är det roligt att scrappa om sig själv ibland oxå

Mammsy: Supergrattis till publiceringen, vilken kändis vi har i tråden

• MAMMSY
    claudia79 skrev 2007-02-12 11:04:25 följande:
    Mizty: Vilken läcker LO!! Jag gillar när man gör omm sig själv ibland...Det blir ett annorlunda stuk på demMammsy: Åh...vilken FIN LO på SWE! Gissar att sambon din fick en tår i ögonvrån när han såg den - det fick jag nästanEmmixen: Kan du inte lägga in en bild på ditt Valentine-kort här  i tråden då så vi får se det ändå??*Whodiladi, whodiladi, hoppsan en sån dag* Trallar glatt för att jag äntligen ska få prova FLOCK!!
    Tack
    HiHi ja faktist lite Eller iallafall när han läste texten
    *haha nu skulle han bli vansinnig om han visste att jag skrev det här *
  • MAMMSY
    Pyret78 skrev 2007-02-12 11:09:48 följande:
    God förmiddag på er alla!Oj vad mycket snyggt jag sett så här på förmiddagen Mizty: Görsnygg Lo!! Visst är det roligt att scrappa om sig själv ibland oxå Mammsy: Supergrattis till publiceringen, vilken kändis vi har i tråden
    Generad
Svar på tråden Förr oss som är fast i Scrapträsket