• MAMMSY

Förr oss som är fast i Scrapträsket

Scrapbooking är att arrangera fotoalbum med flera papper och dekorationer. Och inte minst berätta saker! (Journaling)
    Kika gärna in i våra gallerier för att se exempel.

Vi svarar gärna på frågor i denna tråd, men kolla först in första inlägget i tråden där massor med info finns. Och även scrappiz.se

En liten varning innan du ger dig in på denna hobby: Det är BEROENDEFRAMKALLANDE

I det allra första inlägget i denna tråd kan du få lite information om scrapbooking samt en länklista till flera internetbutiker.

• Svar på tråden Förr oss som är fast i Scrapträsket
  • Jo79
    claudia79 skrev 2007-02-12 21:23:39 följande:
    Föresten kan passa på att fråga....Om ni ska scraplifta i en tävling tex, tycker ni då det är roligare att lifta en LO med mycket dekos och papper på eller en mer stilren eller har det inte med saken att göra???
    Hmmm.... det beror lite på.... Det spelar inte så stor roll... *bra svar* måste fundera....
    Mamma till KaramEllen
  • Jo79
    Föresten kan passa på att fråga....Om ni ska scraplifta i en tävling tex, tycker ni då det är roligare att lifta en LO med mycket dekos och papper på eller en mer stilren eller har det inte med saken att göra???
    Nä, det spelar ingen roll. Det kan ju vara kortets placering, eller en deko som inspirerar mig, så om det är mycket eller lite på Layouten spelar ingen roll för mig.
    Mamma till KaramEllen
  • Mizty
    Venezuela - Läcker Räcka ut tungan Håller med tidigare talare, den är jättebra som den är! Hade inte heller tänkt på det om du inte sagt något !
    Jag gillar ju, som dom flesta nog förstått mycket dekos... Så för min del tycker jag det är lättare att lifta en med lite mindre på & få min egen prägel med mina dekosar sedan   Hmmm blev lite snurrigt förklarat kanske...
    Caroline, stolt mamma till Phenom!
  • Pyret78

claudia: Jag tycker att det inte spelar nån roll. Man inspireras ju av olika saker på en Lo o alla har vi ju olika stilar

• Venezuela

Claudia: Jag skulle nog gå på en stilren LO isf. Har bara liftat en enda gång och det var en stilren en från Cheri.

• Venezuela

Förresten, tack för era goa ord om min senaste LO. Låter rubriken va...

Svar på tråden Förr oss som är fast i Scrapträsket