• MAMMSY

Förr oss som är fast i Scrapträsket

Scrapbooking är att arrangera fotoalbum med flera papper och dekorationer. Och inte minst berätta saker! (Journaling)
    Kika gärna in i våra gallerier för att se exempel.

Vi svarar gärna på frågor i denna tråd, men kolla först in första inlägget i tråden där massor med info finns. Och även scrappiz.se

En liten varning innan du ger dig in på denna hobby: Det är BEROENDEFRAMKALLANDE

I det allra första inlägget i denna tråd kan du få lite information om scrapbooking samt en länklista till flera internetbutiker.

• Svar på tråden Förr oss som är fast i Scrapträsket
  • claudia79
    MAMMSY skrev 2007-02-12 11:10:07 följande:
    claudia79 skrev 2007-02-12 11:04:25 följande: Mizty: Vilken läcker LO!! Jag gillar när man gör omm sig själv ibland...Det blir ett annorlunda stuk på demMammsy: Åh...vilken FIN LO på SWE! Gissar att sambon din fick en tår i ögonvrån när han såg den - det fick jag nästanEmmixen: Kan du inte lägga in en bild på ditt Valentine-kort här  i tråden då så vi får se det ändå??*Whodiladi, whodiladi, hoppsan en sån dag* Trallar glatt för att jag äntligen ska få prova FLOCK!! Tack HiHi ja faktist lite Eller iallafall när han läste texten *haha nu skulle han bli vansinnig om han visste att jag skrev det här*
  • Venezuela

Mitzy: Jätteläcker LO du gjort!

Kanskesnart: Tror det var du som frågade efter BG´s nya papper. Jag tror de skulle komma in till Annas Scrapbooking i morgon, så kika in där då får du se om det går att beställa.

• MiaB72

MAMMSY: Grattis till publiceringen! Den blev jättefin! Vi har ju väntat på den eftersom det var ett tag sen du visade bilden här

Mizty: Jättesnygg!!!

Idag har jag fått mitt paket från Magdas så nu efter lunchen blir det en promenix till affären och hämta ut det

Har äntligen fått klart min dubbla nu, har ju inte fått scrappat så mycket den senaste veckan för gubben har jobbat övertid och när han kommit hem så har han gjort iordning lillens rum, kan ju inte be honom sluta för att jag vill scrappa eller? Men nu åker han iväg på jobb i Rovaniemi i 16 dagar och om ungarna är snälla och friska så kan jag ju få gjort en del!!

Här är iaf dubbeln. Gärna ris och ros

Halmstad dubbel

Halmstad del 1

Halmstad del 2

• kanskesnart
    venezuela skrev 2007-02-12 11:18:56 följande:
    Mitzy: Jätteläcker LO du gjort!Kanskesnart: Tror det var du som frågade efter BG´s nya papper. Jag tror de skulle komma in till Annas Scrapbooking i morgon, så kika in där då får du se om det går att beställa.
    Tack det ska jag göra!

Jättesnygga alster ni lagt upp under natten/morgonen

Grattis MAMMSY!

Ha en bra dag!!
  • MAMMSY

Jättesnyggt å glittrigt kort Emmixen

MiaB72 Härlig dubbel Det mönstrade pappret har jag letat efter vart har du hittat det, å vilken tillverkare e det

Svar på tråden Förr oss som är fast i Scrapträsket