• MAMMSY

Förr oss som är fast i Scrapträsket

Scrapbooking är att arrangera fotoalbum med flera papper och dekorationer. Och inte minst berätta saker! (Journaling)
    Kika gärna in i våra gallerier för att se exempel.

Vi svarar gärna på frågor i denna tråd, men kolla först in första inlägget i tråden där massor med info finns. Och även scrappiz.se

En liten varning innan du ger dig in på denna hobby: Det är BEROENDEFRAMKALLANDE

I det allra första inlägget i denna tråd kan du få lite information om scrapbooking samt en länklista till flera internetbutiker.

• Svar på tråden Förr oss som är fast i Scrapträsket
  • Mizty

Nu har jag scrapat 2 nya LO´s till bröllopsalbumet Skulle gjort en till men mitt PS program krånglade.... så jag tappade sugen....

Måste in till stan å köpa lite mer saker till albummet oxå, fattar inte att allt tar slut hela tiden

Albummet går i creme & vinrött, är det någon som sett vinröda blommor någonstans?Har letat men hittar inga Gråter  Har köpt jättefina på Magnolia ( i fysiska butiken ) Men dit kommer jag nog inte på ett tag och nätbutiken ska jag ALDRIG mer handla från.... Väntar fortfarande på mina saker därifrån, det är bara evigheter sedan jag la ordern!!!

Caroline, stolt mamma till Phenom!
  • Johanna 79
    Natti natti ni som är vakna nu! Nu ska jag sova lite och ladda batterierna till morgondagen!
  • claudia79

Mizty: Är Hydrangea Petals Burgundy för röda? Annars kanske de passar?

• Mizty

Jasså det var någon mer nattsuddare här

Vad är det för några? Vem säljer dom?

Hittade magnolias blommor på Storyhouse + en massa andra görfina blommor!!!
    Har du handlat därifrån?

Caroline, stolt mamma till Phenom!
  • MiaB72
    Blue Vapor skrev 2007-02-12 23:47:54 följande:
    VEm 17 var det som hade lagt upp en dubbel idag? Hittar inte......... kollade inte förut, utan tänkte göra det nu istället ju. Min blogg - langsammascrapparen.blogspot.com/
    Det var jag
  • MiaB72
    Johanna: Jättestor skillnad! Blev jättemycket bättre
Svar på tråden Förr oss som är fast i Scrapträsket