• MAMMSY

Förr oss som är fast i Scrapträsket

Scrapbooking är att arrangera fotoalbum med flera papper och dekorationer. Och inte minst berätta saker! (Journaling)
    Kika gärna in i våra gallerier för att se exempel.

Vi svarar gärna på frågor i denna tråd, men kolla först in första inlägget i tråden där massor med info finns. Och även scrappiz.se

En liten varning innan du ger dig in på denna hobby: Det är BEROENDEFRAMKALLANDE

I det allra första inlägget i denna tråd kan du få lite information om scrapbooking samt en länklista till flera internetbutiker.

• Svar på tråden Förr oss som är fast i Scrapträsket
  • malin ulrika

kickan,
    fniss, jag känner igen mej! Fort städa undan med scrapsakerna och lägga dammsugaren i en liten hög på golvet, så man ser lagom "busy" ut...

• Blue Vapor

MU och kikkan - har ni också gått den kursen? Kutar alltid omkring här en kvart innan han borde vara på ingång och stor-fixar Fast jag hinner iofs aldrig just scrappa något under dagen, men inte fasen ägnar jag tiden åt att städa och grejja i alla fall Nä, roligare kan man ju ha!

• Skumpis

Näää, nu vaknade han igen . Dags att borsta bissarna och gå och lägga sig tror jag.

Natti natti.

• Johanna 79

Jag sitter och försöker få min dubbel Lo:s klar. Snart klar. Håller på att montera fast några blommor, sådant pill!

Imorgon måste jag ta tag i ett grattis kort. Vilket jag aldrig gjort tidigare. Ska göra ett till min svärfar som fyller 65 år på söndag.

• Johanna 79
    Camasunary: Jätte snällt om du skulle villa fixa mig en soufflé penna!
  • malin ulrika

...jag har slut på glue-dots!

Hur ska jag överleva tills jag hinner beställa mera!!!

• Venezuela

BV: Still on the air? Där föll du bort som askungenkandidat

• Johanna 79

Då så, nu lägger jag ut min dubbel för 3:e gången. Vad tycker ni ris och ros....

Ny    Ny

De andra alltrenativen jag visat tidigara ligger i mitt galleri! Kul att se förändringarna!

Svar på tråden Förr oss som är fast i Scrapträsket