• MAMMSY

Förr oss som är fast i Scrapträsket

Scrapbooking är att arrangera fotoalbum med flera papper och dekorationer. Och inte minst berätta saker! (Journaling)
    Kika gärna in i våra gallerier för att se exempel.

Vi svarar gärna på frågor i denna tråd, men kolla först in första inlägget i tråden där massor med info finns. Och även scrappiz.se

En liten varning innan du ger dig in på denna hobby: Det är BEROENDEFRAMKALLANDE

I det allra första inlägget i denna tråd kan du få lite information om scrapbooking samt en länklista till flera internetbutiker.

• Svar på tråden Förr oss som är fast i Scrapträsket
  • Loppan79

När sover ni tjejer? FundersamFörvånad Själv somnade jag halv nio igår när jag nattade lilltjejen. Vaknade när min man kom hem från jobbet klockan 10 men somnade om efter en timme igen Man behöver ju sin skönhetssömn! Flört

• Tjej 83

ohh ja gick upp tidigt för en rörmockare skulle komma hit men ne då kommer han kl 10 ringde han o sa. ahh galen.
    men ja då har man ju tid o sitta här o kolla era fina LO ni laggt upp.

imorn ska ja åka till stan. måste ju ha lite saker.
    trisst när man inte kan göra något. eller jo, ja har förberätt hehe med bokstäver o dekos osv.

• MAMMSY

Godmorgon tjejer
    Idag sov det lilla mumintrollet lääänge, skönt för den nattscrappande mamman
    En liten fråga så här på morgonkvisten, Vad är eran favorit grej just nu (när det gäller scrapping alltså..) ibland hittar man ju favoritgrejer att hålla på med, för ett tag sen var det å doodla lite, nu har jag fastnat i att Stämpla å embossa mina chippisar
    Det e så kul man får sånna härliga efekter på allt på den senaste har jag stämplat alla chipbord dekorationerna så den blingar å glänser rejält
    Nu ska jag fota av den så jag har nått att visa upp istället för att bara babbla på här.
    Kram så länge!

• MAMMSY

Så där ja, Fotad å klar
    Ligger under Format i mitt galleri om ni vill kika
    & Gärna!!!

• Coursell

Så fint MAMMSY Jag fastnade för "10 saker", men även en du hade inlagd på en annan sida. Alva, Det var en så jättefin dikt. Har du skrivit den? Om inte, vet du vem?
    Får jag skriva av den?

• MAMMSY
    Coursell skrev 2007-02-13 10:45:05 följande:
    Så fint MAMMSY Jag fastnade för "10 saker", men även en du hade inlagd på en annan sida. Alva, Det var en så jättefin dikt. Har du skrivit den? Om inte, vet du vem?Får jag skriva av den?
    Hittade den på scrappiz under artiklar, kommer inte ihåg vem som skrivit den men det står säket där
  • Mizty
    Mammsy - Läcker! Skitsnygg! Finns den på Format redan eller så jag kan se den Live när jag ska dit senare eller
    Caroline, stolt mamma till Phenom!
  • MAMMSY
    Mizty skrev 2007-02-13 11:04:23 följande:
    Mammsy - Läcker! Skitsnygg! Finns den på Format redan eller så jag kan se den Live när jag ska dit senare eller Caroline, stolt mamma till Phenom!
    Nä än så länge står den här i mitt fönster, ska se om jag hinner nert ill format senare i em
  • claudia79

Loppan: Men du jobbar väl på dagarna ? Jag gör inte det just nu, om man då inte räknar att vara hemma som ett jobb..*funderar* Men ikväll måste jag lägga mig tidigare, för maken jobbar morgon i morrn, så då blir det ingen sovmorgon för min del, som det vart idag!

Men jag har allmänt såååå svårt att gå och lägga mig!! Det är svårt att välja att avsluta sin egentid, lixom, känner jag

• Loppan79
    claudia79 skrev 2007-02-13 11:32:39 följande:
    Loppan: Men du jobbar väl på dagarna? Jag gör inte det just nu, om man då inte räknar att vara hemma som ett jobb..*funderar* Men ikväll måste jag lägga mig tidigare, för maken jobbar morgon i morrn, så då blir det ingen sovmorgon för min del, som det vart idag!Men jag har allmänt såååå svårt att gå och lägga mig!! Det är svårt att välja att avsluta sin egentid, lixom, känner jag
    Jo, jag jobbar ju. Eller kan man kalla surfa på fl att jobba FundersamFlört Nä, skämt åsido (hur sjutton stavas det?) jag jobbar ju faktiskt hela dagarna OCH kvällarna känns det som. Stupar ju själv i säng när dottern ska sova så det blir inte mycket scrappande för min del Ledsen
    Men nu ska ännu en kompis börja scrappa så vi tre ska börja med scrapkvällar har vi sagt Hoppas det blir så bara
Svar på tråden Förr oss som är fast i Scrapträsket