• MAMMSY

Förr oss som är fast i Scrapträsket

Scrapbooking är att arrangera fotoalbum med flera papper och dekorationer. Och inte minst berätta saker! (Journaling)
    Kika gärna in i våra gallerier för att se exempel.

Vi svarar gärna på frågor i denna tråd, men kolla först in första inlägget i tråden där massor med info finns. Och även scrappiz.se

En liten varning innan du ger dig in på denna hobby: Det är BEROENDEFRAMKALLANDE

I det allra första inlägget i denna tråd kan du få lite information om scrapbooking samt en länklista till flera internetbutiker.

• Svar på tråden Förr oss som är fast i Scrapträsket
  • Johanna 79

Kan tro att några blir lite avis sedan när jag tagit kort

• Johanna 79

Nu så har jag fotat lite. Inte några vidare bra bilder. Men detta rummet är i våran källare. Och där blir det aldrig nåot bra ljus!

Vårat arbetsrum  Min scrap. hörna!

Det är väldigt skönt att ha överskåp. Där kan man gömma en massa. Då behöver det inte se så stökigt ut

I denna hörna trivs jag jätte bra om kvällarna. Datan och TV när till hans vid mitt scrap. hörna!!!

• älvanpurjo

johanna så avis jag lbir..
    jag sitter vi köksbordet runto m mig är lfyttkartonger..
    ska lfytta den 24 denna månad :)
    sen flyttar jag in allt i ett köks skåp och sitter vid köksbordet tills jag hittar en bttre lösning...

• Bark

Johanna: Skrattande Oh, vad avis jag blir. Det var ju annat än min kasse!!

Mamma till Jasmine & Timmie
  • Fnyz
    Johanna 79 skrev 2007-02-13 15:56:27 följande:
    Nu så har jag fotat lite. Inte några vidare bra bilder. Men detta rummet är i våran källare. Och där blir det aldrig nåot bra ljus!  Det är väldigt skönt att ha överskåp. Där kan man gömma en massa. Då behöver det inte se så stökigt ut I denna hörna trivs jag jätte bra om kvällarna. Datan och TV när till hans vid mitt scrap. hörna!!!
    gillar den lilla nyfnikne i nederkant på kortet
  • Johanna 79

Fnyz: Min lilla lins lus som alltid vill vara med. Skulle försöka att vara snabb Men det lyckades jag inte med Generad

• malin ulrika

3 nya singlar plus en dubbel i galleriet! Produktiv helg.

• MiaB72
    Johanna: Oj, vad avis jag blir! Vilket utrymme!! Jag har ett skrivbord och två små hyllor i bokhyllan. Än så länge..........
  • Johanna 79

Jag måste säga att jag är väldigt nöjd med min hörna. Men kan känna ganska ofta att jag ändå inte får plats. Aldrig ska man vara riktigt nöjd. Men jag har mycket utrymme att förvara martial på i alla fall.

Nähe, ska föröka att gå en trappa upp och fixa lite middag nu, ses ikväll igen!

Svar på tråden Förr oss som är fast i Scrapträsket