• MAMMSY

Förr oss som är fast i Scrapträsket

Scrapbooking är att arrangera fotoalbum med flera papper och dekorationer. Och inte minst berätta saker! (Journaling)
    Kika gärna in i våra gallerier för att se exempel.

Vi svarar gärna på frågor i denna tråd, men kolla först in första inlägget i tråden där massor med info finns. Och även scrappiz.se

En liten varning innan du ger dig in på denna hobby: Det är BEROENDEFRAMKALLANDE

I det allra första inlägget i denna tråd kan du få lite information om scrapbooking samt en länklista till flera internetbutiker.

• Svar på tråden Förr oss som är fast i Scrapträsket
  • Jo79
    Cheri skrev 2007-02-13 13:08:19 följande:
    ny LOsååååååååå sorry att jag är så inaktiv för tillfället.. så förbenat mkt just nu bara!
    Åååååååååååå *hämtar papper och torkar upp dreggelpölen på skrivbordet*
    Mamma till KaramEllen
  • Mystjejen

Cheri: WOW! SNYGG LO!!!!

venezuela: Loppis LO:n var jättesnygg! Tyckte rubriken sitter jättebra som den gör!

Johanna79: Vilken skillnad på dubbel LO:n! Blev ju jättebra!

Har fullt upp idag så vi hörs senare ikväll!

• Jo79

Johanna: Den blev ju jättebra med blänk! Snyggt!

Mamma till KaramEllen
  • Johanna 79

Tack alla ni som gillar min Lo:s!

Städar för fullt tittar till det i mellan. Mina små grabbar ser på Nicke Nyfiken! Kan det bli bättre!

• Bark

Cheri & Mammsy: Jättesnygga nya Lo.

Mamma till Jasmine & Timmie
  • Marajjah
    Johanna 79 skrev 2007-02-13 13:48:07 följande:
    Nähe, ska nog städa lite här vid min/vår data och MIN scrap hörna. Tänkte ta lite foto på min hörna! Men bäst att städa innan
    Ska bli roligt att se. Jag hade en städad scraphörna nyss, men jag hann aldrig ta kort på den. Nu ser det ut som ett bombnedslag igen...
    Mamma till Filip 0408 och Hugo 0610
  • Lilybee

Cheri & Mammsy: Helt sjukt snygga LO:s. Tänk om man hade varit så duktig... Det kommer kanske

• Bark

Städa scrapphörnan, ja jag kanske ska städa i min ica-kasse oxå!! Jag måste verkligen skaffa mig något annat att ha mina scrappsaker i!!

Mamma till Jasmine & Timmie
  • Marajjah
    Bark skrev 2007-02-13 15:28:46 följande:
    Städa scrapphörnan, ja jag kanske ska städa i min ica-kasse oxå!! Jag måste verkligen skaffa mig något annat att ha mina scrappsaker i!! Mamma till Jasmine & Timmie
    Ja, det kanske inte är det mest praktiska. Flört Skrattande
    Mamma till Filip 0408 och Hugo 0610
Svar på tråden Förr oss som är fast i Scrapträsket