• MAMMSY

Förr oss som är fast i Scrapträsket

Scrapbooking är att arrangera fotoalbum med flera papper och dekorationer. Och inte minst berätta saker! (Journaling)
    Kika gärna in i våra gallerier för att se exempel.

Vi svarar gärna på frågor i denna tråd, men kolla först in första inlägget i tråden där massor med info finns. Och även scrappiz.se

En liten varning innan du ger dig in på denna hobby: Det är BEROENDEFRAMKALLANDE

I det allra första inlägget i denna tråd kan du få lite information om scrapbooking samt en länklista till flera internetbutiker.

• Svar på tråden Förr oss som är fast i Scrapträsket
  • Emmixen

Kikar in från sjukhuset nu.. Kan inte läsa igenom hela tråden för då får jag ett evighetsgöra :P Så om ni skriver nåt till mig, skriv det hellre i min gästbok så att jag inte missar det. Hörs när jag kommer hem igen, tjejer!

• Helenaj

Hej alla scrapglada!

en liten fråga: Var kan jag hitta PP:s att skriva ut?

Ps. kikar rundor bland era alster ibland, har tyvärr inte fått tummarna loss att lägga in mina här , de ligger bara på scrappiz
    Ni ger mycket inspiration!

• Loppan79

Mammsy - jag skrev det här på scrappiz men jag klistrar in det här istället
    Hur beställer man på franticstamper? Måste man fylla i orderform? Fattar inte riktigt Generad

• Cheri

ny LO

scrap_feb07_3.jpg

sååååååååå sorry att jag är så inaktiv för tillfället.. så förbenat mkt just nu bara!

• malin ulrika

Cheri, vad fin!
    Mycket jobb på den!

• MAMMSY
    Cheri skrev 2007-02-13 13:08:19 följande:
    ny LOsååååååååå sorry att jag är så inaktiv för tillfället.. så förbenat mkt just nu bara!
    CoolUhuäää jag som va så nöjd med min nya.. Tills jag såg din Grrr att du måste vara så fantastiskt duktig!!! Aj löööv it!!!
  • Johanna 79
    MAMMSY och Cheri: Jätte snygga nya Lo:s!

MAMMSY: Passar på att spana på deina kort. Ska nämligen göra ett grattis kort till min svärfar. Han fyller 65 år
  • Johanna 79

Nähe, ska nog städa lite här vid min/vår data och MIN scrap hörna. Tänkte ta lite foto på min hörna! Men bäst att städa innan Cool

• Cheri
    MAMMSY skrev 2007-02-13 13:39:54 följande:
    Cheri skrev 2007-02-13 13:08:19 följande: ny LOsååååååååå sorry att jag är så inaktiv för tillfället.. så förbenat mkt just nu bara! Uhuäää jag som va så nöjd med min nya.. Tills jag såg din Grrr att du måste vara så fantastiskt duktig!!! Aj löööv it!!!
    Meh ÄH! Sluuuta

oooh! Vad fin din var!!! Jättefin!
Svar på tråden Förr oss som är fast i Scrapträsket