• MAMMSY

Förr oss som är fast i Scrapträsket

Scrapbooking är att arrangera fotoalbum med flera papper och dekorationer. Och inte minst berätta saker! (Journaling)
    Kika gärna in i våra gallerier för att se exempel.

Vi svarar gärna på frågor i denna tråd, men kolla först in första inlägget i tråden där massor med info finns. Och även scrappiz.se

En liten varning innan du ger dig in på denna hobby: Det är BEROENDEFRAMKALLANDE

I det allra första inlägget i denna tråd kan du få lite information om scrapbooking samt en länklista till flera internetbutiker.

• Svar på tråden Förr oss som är fast i Scrapträsket
  • Örnen76

Måste nog tröstshoppa lite... Både sonen och jag är ännu inte krya från magsjukan...

• Mizty
    Cheri - Räcka ut tunganRäcka ut tunganRäcka ut tungan Sååå snygg!!!

Johanna - Blir ju inte det minsta avis Jättefinr! Har alla mina saker i en låda i bokhyllan & släpar det fram & tillbaka till köket Skrikandes Ge mig ett större boende!!!
    Caroline, stolt mamma till Phenom!
  • Marajjah

Ny LO:

tremanader.jpg Är absolut inte nöjd med denna, meeeen, jag orkar inte klyra längre...

Mamma till Filip 0408 och Hugo 0610
  • MAMMSY
    Marajjah skrev 2007-02-13 18:12:29 följande:
    Ny LO: Är absolut inte nöjd med denna, meeeen, jag orkar inte klyra längre... Mamma till Filip 0408 och Hugo 0610
    Jättesöt, vad bra stjärnpappret matchar med pyjamasen
  • Cia o krabaten

Johanna mfl som har dåligt ljus där ni scrappar.
    Jag har köpt en dagsljuslampa! Dvs en sån som man kan ha till ljusterapi hemma tex.
    Ger jättebra ljus, men min var bökig att placera. Har inte kommit på ngt perfekt ännu, men det kommer

• Marajjah
    MAMMSY skrev 2007-02-13 18:14:21 följande:
    Marajjah skrev 2007-02-13 18:12:29 följande: Ny LO: Är absolut inte nöjd med denna, meeeen, jag orkar inte klyra längre... Mamma till Filip 0408 och Hugo 0610Jättesöt, vad bra stjärnpappret matchar med pyjamasen
    TACK! Ja, just nu känns det som om det är det enda jag är nöjd med faktiskt... Men jag är en hård kritiker mot mig själv.
    Mamma till Filip 0408 och Hugo 0610
  • Fnyz
    Cia o krabaten skrev 2007-02-13 18:37:21 följande:
    Johanna mfl som har dåligt ljus där ni scrappar.Jag har köpt en dagsljuslampa! Dvs en sån som man kan ha till ljusterapi hemma tex.Ger jättebra ljus, men min var bökig att placera. Har inte kommit på ngt perfekt ännu, men det kommer
    å va smart! jag ska ju snart inreda mitt scraprum och just belysningen vill jag satsa mycket på. tänkte ha många ljuskällor så man kan både varier oich få det riktigt ljust.
  • Cia o krabaten

Fnyz: Jo, men glödlampor ger ofta sånt gult ljus!
    Jag får mycket verkligare färger när jag anv denna lampa!

Önskade mig plötsligt överskåp som Johanna så att jag kunde sätta den rakt över mitt skrivbord...

Svar på tråden Förr oss som är fast i Scrapträsket