• MAMMSY

Förr oss som är fast i Scrapträsket

Scrapbooking är att arrangera fotoalbum med flera papper och dekorationer. Och inte minst berätta saker! (Journaling)
    Kika gärna in i våra gallerier för att se exempel.

Vi svarar gärna på frågor i denna tråd, men kolla först in första inlägget i tråden där massor med info finns. Och även scrappiz.se

En liten varning innan du ger dig in på denna hobby: Det är BEROENDEFRAMKALLANDE

I det allra första inlägget i denna tråd kan du få lite information om scrapbooking samt en länklista till flera internetbutiker.

• Svar på tråden Förr oss som är fast i Scrapträsket
  • Loppan79
    Marajjah skrev 2007-02-13 18:12:29 följande:
    Ny LO: Är absolut inte nöjd med denna, meeeen, jag orkar inte klyra längre... Mamma till Filip 0408 och Hugo 0610
    Jättefin ju! Inte ska du vara missnöjd med den KyssFundersam
  • annika5064
    Ny LO: Är absolut inte nöjd med denna, meeeen, jag orkar inte klyra längre... Mamma till Filip 0408 och Hugo 0610
    Tycker också att den är fin!
  • Jen 82

Åh vad alla är duktig och kreativa och jag kan inte komma till skott. Jag sitter o funderar på vad jag ska göra men jag får inte ur mig nått och sen är klockan så mycket att jag inte vill börja eftersom att det tar sån lång tid.

Jag är också en av de långsamma scrapparna.

• claudia79

Marajjah: Den var jättesöt! Och vad tiden gått fort! Stora killen ju

• Mizty
    Tycker oxå den är fin!!!
    Caroline, stolt mamma till Phenom!
  • Skumpis

Guuuuud vad jag är avis på er som har scraphörna eller eget scraprum. Får jag välja mellan att kunna scrappa grymt eller ha ett grymt scraprum så väljer jag det senaste Jag har mina saker i ett köksskåp och sitter vid köksbordet.

• Johanna 79
    Cia o krabaten och Fnyz: Jag menade inte att jag hade dåligt ljus när jag scrappar. Bara när jag ska fota själva rummet! I.o.m att det är ett rum i källaren så kommer liksom inte något redigt dagsljus in där. Fast 1 fönster har vi.

Jag rekommenderar verkligen överskåp. Jag har Ikeas köksskåp, bra pris. Sedan är det lätt att fästa belysning under. Jag har 2 lysrampar med 4 spottar i. Kanon bra belysning som blir ganksa vit. Sattsa på det
  • Jo79

Jag kan inte göra en Lo utan nån sorts bling! FörvånadNu har jag verkligen FÖRSÖKT på den här Lo:n, men det smyger sig likt förbaskat dit glitter och några små strasstenar...Oskyldig Inte för att jag inte tycker det är snyggt för jag tycker det är skitsnyggt,   men nån kan väl vara utan...? Bling har blivit vad blommor var förut- totalt livsnödvändigt!! Cool

Mamma till KaramEllen
  • claudia79

Johanna79: Vad läckert scraprum! Känns väldigt seriöst Jag ska försöka få upp några hyllor längs med väggen där jag sitter istället får att ha den stora tunga bokhyllan bakom mig, fullsmockad med saker

*busvisslar* Nu är omröstningen i utmaningstråden avgjord!

• claudia79

Nu när det är så modernt med flock här i träsket Så kan jag säga att på Papp&Scrap får hon nu in ursnygga chipboards-alfabet som är flockade och som är färdigdoodlade! Om man beställer de grejerna som ligger under "På G" innebär det att beställningen är lagd hos hennes leverantör och dyker upp inom en vecka hos henne.

tack föresten för allas reflektion över scraplift! Varför jag frågade får ni snart se.....*ler hemlighetsfullt*

Svar på tråden Förr oss som är fast i Scrapträsket