• MAMMSY

Förr oss som är fast i Scrapträsket

Scrapbooking är att arrangera fotoalbum med flera papper och dekorationer. Och inte minst berätta saker! (Journaling)
    Kika gärna in i våra gallerier för att se exempel.

Vi svarar gärna på frågor i denna tråd, men kolla först in första inlägget i tråden där massor med info finns. Och även scrappiz.se

En liten varning innan du ger dig in på denna hobby: Det är BEROENDEFRAMKALLANDE

I det allra första inlägget i denna tråd kan du få lite information om scrapbooking samt en länklista till flera internetbutiker.

• Svar på tråden Förr oss som är fast i Scrapträsket
  • Asrta1
    Hej på er!

Guuuud vad ni skriver Har inte haft så mkt tid över dom senaste dagarna att hänga här i tråden, fick dock tid för en pyssel/scrapp-träff i söndags och fick gjort nästan 2 st LOs

Vet inte var jag ska börja någonstans.......har bara ögnat igenom alla typ 1000 sidorna

Har fått se fina nya LOs, blommor till er alla!

Någon visade sitt scraprum HALLÅÅÅÅÅ så avis jag blev...*drömmer vidare*

Nu ska jag måla nga bokstäver så även den där "nästan" blir färdig Gäller att passa på då barnen lagt sig
    Har två underbara barn, två killar, födda mars -03 och juli -06!
  • Asrta1
    Missade BVs kort-tävling Gråter Jag som är så nyfiken på flocket ju....
    Har två underbara barn, två killar, födda mars -03 och juli -06!
  • Sol30

Ni som målar chipboards och annat, vilken sorts färg använder ni?

• Marajjah

Ja, han växer & frodas som han ska. Ligger just nu i gymmet och gymmar, precis tikig i sitt gym är han. Lyfter med fötterna och snurrar det runt med kroppen.

Mamma till Filip 0408 och Hugo 0610
  • Marajjah

Tack så mkt för fina kommentarer om den senaste. Jag kommer nog tids nog att tycka om den. Kan ju inte tycka att alla är lika fina heller, men på just denna så känns det som om ngt fattas. Kan inte komma på det nu & orkar inte fundera vidare på det heller (just nu). Får bli en senare fråga isåfall...

• Venezuela

Sol30: Jag använder akrylfärg och blingar till det med stickles ibland.

• Marajjah
    Sol30 skrev 2007-02-13 21:16:57 följande:
    Ni som målar chipboards och annat, vilken sorts färg använder ni?
    Använder MM's akrylfärg, men vilken annan akrylfärg som helst ska väl funka...
  • Blue Vapor

När ni akrylfärgar på cs och foton - använder ni pensel, sån skumbit eler fingrarna för att få det snygga men ändå slarviga "drag"? Tycker alltid det kommer så MYCKET färg på samma ställe.... vill ha mer "glest"

Svar på tråden Förr oss som är fast i Scrapträsket