• MAMMSY

Förr oss som är fast i Scrapträsket

Scrapbooking är att arrangera fotoalbum med flera papper och dekorationer. Och inte minst berätta saker! (Journaling)
    Kika gärna in i våra gallerier för att se exempel.

Vi svarar gärna på frågor i denna tråd, men kolla först in första inlägget i tråden där massor med info finns. Och även scrappiz.se

En liten varning innan du ger dig in på denna hobby: Det är BEROENDEFRAMKALLANDE

I det allra första inlägget i denna tråd kan du få lite information om scrapbooking samt en länklista till flera internetbutiker.

• Svar på tråden Förr oss som är fast i Scrapträsket
  • Jo79
    Asrta1 skrev 2007-02-14 11:42:04 följande:
    Jo79: Jag har för mig att det var BV Jag har också laddat hem den fonten och kan bara hålla med...den är såååå fin!Ett stor alla-dags KRAM till dig BV! Har två underbara barn, två killar, födda mars -03 och juli -06!
    Ja det kanske det var? Måste in och kolla, jag TROR jag kommer ihåg hur Lo:n ser ut...
    Mamma till KaramEllen
  • Jo79

Ja! Kolla i BV:s galleri under Linns album, så är det den dubbeln som jag inte kommer ihåg vade den heter.... storm nånting. Såååå snyyygg!!

Mamma till KaramEllen
  • sofiemalmö

hej på er träsktroll!!
    har varit inne och kolla hos er och ros till er alla!!
    jag har inte tid längre med scrapping och det gör mig deppig :o(
    Så scrappa på medans ni kan.
    Kram sofie

• Örnen76

Slänger in en fråga till trollen:
    Var kan man köpa tags med webbutikens alla bazillfärger? Skulle vara bra att ha en hemma så man kan matcha med mönstrade papper Svara gärna i min gb!

• Cia o krabaten

Jag vill också ha Word så jag kan ladda ner fonter!!!
    Har bara wordpad nu eftersom gubben vill ha plats åt annat...
    Kanske skulle köpa sig en egen dator

• SandraK

Här har jag ägnat mig åt att "kasta ihop" två kort till! Är ni nyfikna så kika gärna in på:
    smamirakel.blogg.se/

Jag är helt klart inne i en kort-period, hoppas jag snart får tid att sitta med LOs också. För mig går det så otroligt mycket snabbare att göra kort än LOs just nu, och är jag pysselsugen men inte har så mycket tid blir det då kort.

• Tjejtrazan
    Jo79 skrev 2007-02-14 11:36:53 följande:
    Måste bara säga TACK och stor KRAM till det träsktroll som hade gjort en Lo med fonten "Susies hand" på. Det är den snyggaste fonten jag skådat, och alla mina Lo:sar får ett LYFT när jag använder den!Jag kommer inte ihåg vem det var, men den som känner sig träffad får ta åt sig!! Mamma till KaramEllen
    Jag håller helt med dig, typsnittet är såååå fint. Använde det på mitt alla hjärtans dag kort jag skickade till en vän.
    Kram till er alla på just alla  dag!!!
  • pylle

Kikar in med en massa alla dags kramar till er.

• Jo79

Ny Lo med den omtalade fonten på. Kanske lite svårt att se, men den är där iaf!!

Alla -dag kramar på er era träsktroll!

Mamma till KaramEllen
Svar på tråden Förr oss som är fast i Scrapträsket