• MAMMSY

Förr oss som är fast i Scrapträsket

Scrapbooking är att arrangera fotoalbum med flera papper och dekorationer. Och inte minst berätta saker! (Journaling)
    Kika gärna in i våra gallerier för att se exempel.

Vi svarar gärna på frågor i denna tråd, men kolla först in första inlägget i tråden där massor med info finns. Och även scrappiz.se

En liten varning innan du ger dig in på denna hobby: Det är BEROENDEFRAMKALLANDE

I det allra första inlägget i denna tråd kan du få lite information om scrapbooking samt en länklista till flera internetbutiker.

• Svar på tråden Förr oss som är fast i Scrapträsket
  • Johanna 79
    Mystjejen: Här i stan erbjuder också Medborgarskolan kurs i scrapbooking. Jag kan inte bestämma mig om jag ska haka på eller ej! Har beslut ångest
    Vad kostar det hos er?
  • Mizty
    Mammsy & BV - Ah, då var det som jag misstänkte! Men frågar man inte så lär man ju sog inte Kanske man skulle prova på... Tack!
    Caroline, stolt mamma till Phenom!
  • Skumpis

Ni som är ute och surfar och shoppar massor, nån butik som inte har "slut på lager" på alla roliga grejer? Och nån butik som har MASSA kul??? Hinner inte scrappa idag så jag funderar på att shoppa istället

• Mystjejen

Johanna 79: Jag hade också ångest innan jag betämde mig. Vet inte vad det kostar, nåt på 300:- tror jag...hm kanske bäst att kolla upp...
    Man undrar ju hur kurserna är...hoppas att man får ut något av dem ialla fall.
    Men det är ju skönt att komma hemifrån lite och så får man ju tid till bara scrapping, så man får nog ut någonting av det hela i vilket fall.

• Mystjejen

Oj...nu suckar maken tungt el säger man djupt...
    Ska kolla på film...dags att stänga ner...
    Vi hörs imorgon!

Johanna: jag återkommer med pris mm...

• jenn79

jo79: söt kommentar

cheri: sååå läcker din Lo är

Imorgon ska jag få tummen ur och fota mina Lo´s Lär ju göra det snart då jag inte lagt in nya sen i höstas...Fundersam

• Skumpis

Jag har verkligen tappat stinget. Tycker det är urtrist att gå igenom en nätbutiks innehåll Det låter nästan dödligt det här va? *längtar till mässan* Om jag lever då... Jag vill klämma och känna!!!!!!!!

Svar på tråden Förr oss som är fast i Scrapträsket