• MAMMSY

Förr oss som är fast i Scrapträsket

Scrapbooking är att arrangera fotoalbum med flera papper och dekorationer. Och inte minst berätta saker! (Journaling)
    Kika gärna in i våra gallerier för att se exempel.

Vi svarar gärna på frågor i denna tråd, men kolla först in första inlägget i tråden där massor med info finns. Och även scrappiz.se

En liten varning innan du ger dig in på denna hobby: Det är BEROENDEFRAMKALLANDE

I det allra första inlägget i denna tråd kan du få lite information om scrapbooking samt en länklista till flera internetbutiker.

• Svar på tråden Förr oss som är fast i Scrapträsket
  • Marajjah
    kanskesnart skrev 2007-02-15 00:24:29 följande:
    Helluuu.. E det nån som kommer ihåg hur det funkar me betalningen ho SA? Ska man betala direkt efter första automatiska orderbekräftelsen eller vänta på en personlig? Kommer inte ihåg hur de va & det var ju inte länge sen ja beställde där ju Kan man bli dement vid 26??Venezuela: Här är en till som börjat hämta hem fonter som en galning! Får nog köra dataskrivet i fortsättningen, för min handstil har blivit gräslig (men det kanske hör ihop med demensen) 
    Vänta på personlig bekräftelse.

Kan det vara alzheimers light också kanske... det har jag ibland.
    Mamma till Filip 0408 och Hugo 0610
  • kanskesnart
    Marajjah skrev 2007-02-15 00:27:16 följande:
    kanskesnart skrev 2007-02-15 00:24:29 följande: Helluuu.. E det nån som kommer ihåg hur det funkar me betalningen ho SA? Ska man betala direkt efter första automatiska orderbekräftelsen eller vänta på en personlig? Kommer inte ihåg hur de va & det var ju inte länge sen ja beställde där ju Kan man bli dement vid 26??Venezuela: Här är en till som börjat hämta hem fonter som en galning! Får nog köra dataskrivet i fortsättningen, för min handstil har blivit gräslig (men det kanske hör ihop med demensen)  Vänta på personlig bekräftelse.Kan det vara alzheimers light också kanske... det har jag ibland. Mamma till Filip 0408 och Hugo 0610
    Jaaa, de e det nog Fast kanske lite värre... Idag kom jag på 5 minuter innan jag skulle åka på ett möte att jag inte hade nån bil hemmaHemlis

Hmm, men ska man ta förskottbetalning eller kortbetalning?? Hur gör ni?
  • Venezuela

All right, då ska släppa in Susie från kylan igen då... Tur man har en 005:a

• Marajjah
    kanskesnart skrev 2007-02-15 00:34:10 följande:
    Marajjah skrev 2007-02-15 00:27:16 följande: kanskesnart skrev 2007-02-15 00:24:29 följande: Helluuu.. E det nån som kommer ihåg hur det funkar me betalningen ho SA? Ska man betala direkt efter första automatiska orderbekräftelsen eller vänta på en personlig? Kommer inte ihåg hur de va & det var ju inte länge sen ja beställde där ju Kan man bli dement vid 26??Venezuela: Här är en till som börjat hämta hem fonter som en galning! Får nog köra dataskrivet i fortsättningen, för min handstil har blivit gräslig (men det kanske hör ihop med demensen)  Vänta på personlig bekräftelse.Kan det vara alzheimers light också kanske... det har jag ibland. Mamma till Filip 0408 och Hugo 0610Jaaa, de e det nog Fast kanske lite värre... Idag kom jag på 5 minuter innan jag skulle åka på ett möte att jag inte hade nån bil hemmaHmm, men ska man ta förskottbetalning eller kortbetalning?? Hur gör ni?
    Jag tar alltid kortbetalning därifrån. Billigare frakt och jag tror att det går snabbare också iom att de får pengarna rätt direkt...
    Mamma till Filip 0408 och Hugo 0610
  • Venezuela

M: Fin LO, gillar rubriken skarpt.

BV: aj häv lokt ät jår kards änd thäj vör gräjt!

Svar på tråden Förr oss som är fast i Scrapträsket