• MAMMSY

Förr oss som är fast i Scrapträsket

Scrapbooking är att arrangera fotoalbum med flera papper och dekorationer. Och inte minst berätta saker! (Journaling)
    Kika gärna in i våra gallerier för att se exempel.

Vi svarar gärna på frågor i denna tråd, men kolla först in första inlägget i tråden där massor med info finns. Och även scrappiz.se

En liten varning innan du ger dig in på denna hobby: Det är BEROENDEFRAMKALLANDE

I det allra första inlägget i denna tråd kan du få lite information om scrapbooking samt en länklista till flera internetbutiker.

• Svar på tråden Förr oss som är fast i Scrapträsket
  • Meli

Äntligen lite surftid över, känns som man inte hinner något alls längre. Ska bläddra bakåt och kolla in nya alster som ni lagt in.

Och så håller jag på att scrappa en dubbel av BGs Stella Ruby. Älskar de nya BGpapprena

• Mystjejen

Pylle: Ja, det är såå tråkigt! Man vill ju scrappa nya kort!!!

• MiaB72

*pust* nu har jag läst ikapp mig

Jättefina LO:s ni lagt ut!!!! Min första kväll igår som gräsänka firade jag med att scrappa ungarna sov och jag flyttade ut grejerna framför tv:n, helt underbart!!

Detta blev resultatet: Efter februariskissen på scraphuset

Dina underbara blå ögon

• Mystjejen

MiaB72: Snygg LO!

Annika: Var inne och kikade... Jättefina LO:s! Kan inte hjälpa dig angående scanningen tyvärr, men de andra som du har fotat ser ju bättre ut. Fast jag tycker de scannade ser rätt ok ut med...
    Men det är kanske en övningssak? Jag ska försöka lära mig min scanner någon dag. Har en LO som inte går att få någon bra bild med kameran.
    Konstigt att vissa bilder blir jättebra och andra inte... Fast man är på samma ställe vid samma tidpunkt.

• Meli

hållermed om att det är lite trist att scrappa gammalt. Ska på scrapmara i slutet av mars och då sa jag ha med mig allt gammalt, skisser och nogrann planering så jag blir klar med det Julkortn har jag scrappat i alla fall, så det är det som kommit in efter jul för mig (mycket nog....)

• Marajjah
    claudia79 skrev 2007-02-15 09:41:10 följande:
    Marajjah: Va fin Lo! Verkligen snygg! Undrar som kanskesnart vad ni ger för sömnpiller till barnen*intresserad av att köpa*Pylle: Åh den är såå fin, din LO!! Jag älskar allt på denBV: Wow vilka ursnygga kort!Har du provat att få sälja dem? Det tror jag skulle gå åt som smör i solsken Jag tycker det är gulligt med typ hänglarstämplar etc men det är ett helt annat stuk på dina kort!
    Ja, Filip han vaknar med tuppen vid halv sju, så de morgnar som sambon åker till jobbet tidigt & de dagar inte F går på dagis så måste jag upp i ottan, det är måndag och tisdag. Hugo sover läääänge. Idag steg vi upp kl. 10.
    Mamma till Filip 0408 och Hugo 0610
  • MiaB72

Ja, det där med att scrappa gammalt, när man precis börjat med scrapping som jag så känns det som jag har hur mycket som helst som jag vill göra!! Lillen är ju 11 månader nu och hans album vill jag göra, sen har jag ju en 6-årig och jag vill ju göra om hans bäbisalbum också.... *pust* sen alla andra kort, bröllopsfoton....
    Jag tror inte jag kan börja jobba efter föräldraledigheten, får lämna ungarna på dagis och skola och vara hemma  hela dagarna och scrappa fast då behöver jag ju vinna några miljoner om jag ska ha råd

• claudia79

Marajjah: LÖÖVLI!! Barn som sover länge är bra Idag lät mina kottar mig sova till 0820 och med det är jag nöjd! Iaf om man jmfr med 0650 igår så

Svar på tråden Förr oss som är fast i Scrapträsket