• MAMMSY

Förr oss som är fast i Scrapträsket

Scrapbooking är att arrangera fotoalbum med flera papper och dekorationer. Och inte minst berätta saker! (Journaling)
    Kika gärna in i våra gallerier för att se exempel.

Vi svarar gärna på frågor i denna tråd, men kolla först in första inlägget i tråden där massor med info finns. Och även scrappiz.se

En liten varning innan du ger dig in på denna hobby: Det är BEROENDEFRAMKALLANDE

I det allra första inlägget i denna tråd kan du få lite information om scrapbooking samt en länklista till flera internetbutiker.

• Svar på tråden Förr oss som är fast i Scrapträsket
  • malin ulrika

Godnatt på er alla!
    Dags för mej att göra middag.

Ny LO i galleriet, hittade ett typsnitt som såg "my little pony"-aktigt ut...

• Bark

Nu har jag gått och tittat på mina gullvivor som blommar för fullt i snön. Nu har jag varit ute och fotat dom. Sitter och klurar på en kort och fyndig rubrik. Någon som har lust att hjälpa mig??

Mamma till Jasmine & Timmie
  • pylle

God morgon på er ni skriver så mycket hela tiden gick och la mig tidigt i går och det var massor med sidor att ta igen men orkar inte det just nu.

Kom på att jag inte vissat min senaste för er.
    Jag har gjorde den efter en lifttävling hos papp och scrapp.
    Cool i keps med blomma.JPG

• claudia79

Marajjah: Va fin Lo! Verkligen snygg! Undrar som kanskesnart vad ni ger för sömnpiller till barnen*intresserad av att köpa *

Pylle: Åh den är såå fin, din LO!! Jag älskar allt på den

BV: Wow vilka ursnygga kort!Har du provat att få sälja dem? Det tror jag skulle gå åt som smör i solsken Jag tycker det är gulligt med typ hänglarstämplar etc men det är ett helt annat stuk på dina kort!

• Mystjejen

Pylle: Den är verkligen skitsnygg!!!

Marajjah: Snygg! Kul med lite jul LO för jag ska sätta mig och göra mina strax...

• Mystjejen

Måste berätta...
    Igår fick jag jättesnygga foamstamps och (självhäftande) ribbons av min käre make på alla hjärtans dag! Visst är han gullig!!

• pylle
    Mystjejen skrev 2007-02-15 10:04:03 följande:
    Pylle: Den är verkligen skitsnygg!!!Marajjah: Snygg! Kul med lite jul LO för jag ska sätta mig och göra mina strax...
    skulle behöva sätta mig med mina julkort också men dom är ju så tråkiga.
  • Jen 82

Marajjah & Pylle: Jättesnygga!

Vandrar in till BV för att kika lite kort!

• annika5064

Pylle och Marajjah, det är er jag åtminstone kommer ihåg...jo, mizty också; ni har lagt ut underbara LO:s! Usch, vad trist det är att jobba; hinner inte alls att vara här så mycket, FÖRSÖKER scrappa den tid jag orkar...och då jobbar jag inte ens heltid!Gråter Suck...

Marajjah, är förresten grymt avundsjuk på din scraphörna; jag måste plocka undan varenda gång. Fast å andra sidan börjar han bli så stor att det nog är dags att inviga honom i scrappingens underbara värld!Skrattande

Det var ngn annan som lade ut sitt scraprum oxå, med överskåp och gott om yta; så helt fantastiskt ut!

Behöver lite hjälp från er som scannar in era LO:s...har gjort så med två stycken nya, men jag tycker resultatet är kasst, mörk skugga över den ena och dålig skärpa på piratLO:n. Visserligen overlay över hela, men ändå...hur sjutton gör jag för ett bättre resultat?

Joels Bok Juli 2006 7  Joels Bok Februari 2007 2

Jag kan visst inte längra klistra in bilder här av ngn anledning, men de finns i galleriet...

Svar på tråden Förr oss som är fast i Scrapträsket