• MAMMSY

Förr oss som är fast i Scrapträsket

Scrapbooking är att arrangera fotoalbum med flera papper och dekorationer. Och inte minst berätta saker! (Journaling)
    Kika gärna in i våra gallerier för att se exempel.

Vi svarar gärna på frågor i denna tråd, men kolla först in första inlägget i tråden där massor med info finns. Och även scrappiz.se

En liten varning innan du ger dig in på denna hobby: Det är BEROENDEFRAMKALLANDE

I det allra första inlägget i denna tråd kan du få lite information om scrapbooking samt en länklista till flera internetbutiker.

• Svar på tråden Förr oss som är fast i Scrapträsket
  • kanskesnart

Marajjah: Tack snälla för svaret Billigare frakt & snabbare leverans tackar man ju inte nej till

• MamaKajsa

Marajjah: snyggt!

oj vad mycket snygga roliga fonts jag hämtat hem nu. I morgon ska printas, tror inte jag blir megapoppis om jag drar igång skrivaren nu *modell bullrig*

• malin ulrika

Marajjah,
    jattesnyggt! Vad ar det for papper?
    Ursakta att jag kor pricklost, men det har blivit natt tjall, nar jag har tangentbordet installt pa svenska sa blir det bara gallematias, vet verkigen inte alls vad som hant...
    Det ar val lillen som varit och fingrat nanstans...

• Marajjah

Tack för alla härliga kommentarer om min lo. Nu ska jag leta utamningsskisser. Mot Swe-bloggen

Mamma till Filip 0408 och Hugo 0610
  • Blue Vapor

Ja nu måste jag också sova....... *trött*

Och herreminguuuuuuuuuuuud va med scrappat jag fick ikväll då?! *NOT* Bara för att man fegar för att måla med akrylfärg??? Kan iofs bero på att jag bara har ETT av det cs:et...... *suck*

Sov sött!

• Marajjah
    malin ulrika skrev 2007-02-15 00:41:37 följande:
    Marajjah,jattesnyggt! Vad ar det for papper?Ursakta att jag kor pricklost, men det har blivit natt tjall, nar jag har tangentbordet installt pa svenska sa blir det bara gallematias, vet verkigen inte alls vad som hant...Det ar val lillen som varit och fingrat nanstans...
    Det är BG:s Blitzen, ngr av papprena i den kollektionen.
  • Marajjah

Jasssååå, ska alla sova!? Vad tidigt! Näedå, det är väl dags för mig också att dra mig mot sängen. Annars orkar jag ju inte upp till 12 då F ska hämtas på dagis å det vore ju bra ifall jag orkade det...

Natti!

• kanskesnart
    Marajjah skrev 2007-02-15 00:59:19 följande:
    Jasssååå, ska alla sova!? Vad tidigt! Näedå, det är väl dags för mig också att dra mig mot sängen. Annars orkar jag ju inte upp till 12 då F ska hämtas på dagis å det vore ju bra ifall jag orkade det...Natti! Mamma till Filip 0408 och Hugo 0610
    Oj, behöver du inte gå upp förens 12 vilken lyx! En sån snäll liten bebis du måste ha hemma som låter dig sova så länge 
Svar på tråden Förr oss som är fast i Scrapträsket