• MAMMSY

Förr oss som är fast i Scrapträsket

Scrapbooking är att arrangera fotoalbum med flera papper och dekorationer. Och inte minst berätta saker! (Journaling)
    Kika gärna in i våra gallerier för att se exempel.

Vi svarar gärna på frågor i denna tråd, men kolla först in första inlägget i tråden där massor med info finns. Och även scrappiz.se

En liten varning innan du ger dig in på denna hobby: Det är BEROENDEFRAMKALLANDE

I det allra första inlägget i denna tråd kan du få lite information om scrapbooking samt en länklista till flera internetbutiker.

• Svar på tråden Förr oss som är fast i Scrapträsket
  • claudia79

ÅH wii! Himlars vad mycket roligt som händer här idag då,Annika Och  jag känner mig så glad i februari-deppet att få lite publicerat Tack för alla söta grattis!!

Nu längtar jag också efter tidningen....ska bli spännande att få se alla snygga LO:s som är med! Ingen som är med härifrån....??FundersamFlört

Jag får nästan dåligt samvete  mot Jane på SA! Jag beställde i fredags kväll och idag kom det med posten....Har hon inte haft ledigt i helgen??Fundersam Nog för att det är superbra service, men jag hade absolut inte väntat mig det

• claudia79

Oj va mycket snyggt jag hade beställt Massa BG-papper (Scarlett´s letter) och RougeDeGarance papper....MMM! Dessutom dessa clearstampsen...
    AL2515_Thumb.jpg

Men ni erfarna stämplare.. Klipper ni isär dem en och en och sen monterar? Fäster de bara med EZ-mount eller hur var det nu? De skulle kanske inte ha EZ-mount??FundersamFundersamGlad

• Mizty
    NyfikenÖrn skrev 2007-02-19 16:34:21 följande:
    YIPPIEEEEEEEEEEE! Min LO är på Scrappiz förstasida!!!!!!!!
    Vilken är din? GRATTIS!!!

Min kom inte med.... Gråter Fast jag hade i & för sig inte räknat med det heller...
    Claudia, vi valde samma papper ill swe, det blommiga

GRATTIS Annika oxå!!!
    Caroline, stolt mamma till Phenom!
  • Mizty
    Mammsy - Den är jättesnygg  Gillade den på scrappiz oxå!!! SÅ SNYGG!
    Caroline, stolt mamma till Phenom!
  • MiaB72

Wow, vilka scrappare vi har i denna tråden!!! Grattis till er alla!

Här blir det inte mycket gjort i scrapväg, båda ungarna och jag är sjuka och gubben är i Finland och jobbar. Fick gjort en LO på min vin- och scrapkväll i fredags men har ännu inte fått fotat den, det kommer väl!!

• Skumpis

Claudia - vad är det för skillnad på clearstamps och vanliga stämplar? Jag vill också ha sådana snygga stämplar!!!

• MamaKajsa

Grattis till publiceringarna Annika, Nyfiken örn och Claudia79!

• Skumpis

Jag tycker det är så himla svårt att doodla snygga swirls. Övar för fullt i skolan varje dag men det hjälper inte

• Örnen76
    malin ulrika skrev 2007-02-19 16:39:42 följande:
    NyfikenÖrn skrev 2007-02-19 16:34:21 följande: YIPPIEEEEEEEEEEE! Min LO är på Scrappiz förstasida!!!!!!!! Nyfikenörn,linka gärna, jag vet inte var alla "innesajterna" är!! Nyfiken!Och om nån undrar (eftersom jag nu kan citera) , JA, jag har blivit plusmedlem! Kunde inte hålla mej längre, så inget mer "ta ut gamla LOäs så man kan fylla på med nya"...
    www.scrappiz.se
    Min är den med bebisen.
Svar på tråden Förr oss som är fast i Scrapträsket