• MAMMSY

Förr oss som är fast i Scrapträsket

Scrapbooking är att arrangera fotoalbum med flera papper och dekorationer. Och inte minst berätta saker! (Journaling)
    Kika gärna in i våra gallerier för att se exempel.

Vi svarar gärna på frågor i denna tråd, men kolla först in första inlägget i tråden där massor med info finns. Och även scrappiz.se

En liten varning innan du ger dig in på denna hobby: Det är BEROENDEFRAMKALLANDE

I det allra första inlägget i denna tråd kan du få lite information om scrapbooking samt en länklista till flera internetbutiker.

• Svar på tråden Förr oss som är fast i Scrapträsket
  • älvanpurjo

fnys ja sant.. emn jag får schrappa p ådagarna när maken är emma...
    men men

• Johanna 79

Gäller alla! Är det någon här som har stämplar ni tröttnat på? Jag ska nämligen göra kort till min svärmors godis butik! Skicka gärna ett PM till mig i så fall.

• Johanna 79

Åååå, mitt bredband går så segt, vet inte varför! Vad trött man blir. Jag är intresserad av stämplar som passar till PÅSK-kort, GRATTIS-kort, och KÄRLEK över lag! Kollar på lite butiker nu men vet inte varför allt tar sådan tid att ladda. Får nog ta en pause och åter komma senare!

• Tjejtrazan
    pylle skrev 2007-02-19 14:27:37 följande:
    ojoj vad gör ni i dag ?? så tyst i från er hade trott att det skulle vara massor med sidor att läsa nu när jag kom hem.

Idag händer inte mkt här på fl för servern har legat nere i flera timmar...enda gången det är lugnt i denna tråd...*fniss*

• Coursell

Nu är den klar!
    Har suttit och påtat med denna minibröllopsbox sedan igårkväll...

4 bilder finns i galleriet.
    Kolla gärna och säg vad ni tycker, största scrapsidorna var 4 st 4,5*4,5 cm och de andra 9 sidorna var 3,5*3,5cm.

Det är min väninnas bröllop jag scrappat och bilderna är utskrivna med laserskrivare i grått... man tager vad man haver, eller hur.

• Tjejtrazan
    Coursell skrev 2007-02-19 15:31:20 följande:
    Nu är den klar! Har suttit och påtat med denna minibröllopsbox sedan igårkväll...4 bilder finns i galleriet.Kolla gärna och säg vad ni tycker, största scrapsidorna var 4 st 4,5*4,5 cm och de andra 9 sidorna var 3,5*3,5cm.Det är min väninnas bröllop jag scrappat och bilderna är utskrivna med laserskrivare i grått... man tager vad man haver, eller hur.
    Kikade in hos dig och oj så mkt fint!!!!!!!! Gillar boxen skarpt!!! *tummen upp*
  • Coursell

Tack! Jag har liftat iden från Pylle

• PsychoBitch
    Coursell: ååååååååååå vilken fin låda, jag tappar hakan Räcka ut tungan & dreglar *hihi*
Svar på tråden Förr oss som är fast i Scrapträsket