• MAMMSY

Förr oss som är fast i Scrapträsket

Scrapbooking är att arrangera fotoalbum med flera papper och dekorationer. Och inte minst berätta saker! (Journaling)
    Kika gärna in i våra gallerier för att se exempel.

Vi svarar gärna på frågor i denna tråd, men kolla först in första inlägget i tråden där massor med info finns. Och även scrappiz.se

En liten varning innan du ger dig in på denna hobby: Det är BEROENDEFRAMKALLANDE

I det allra första inlägget i denna tråd kan du få lite information om scrapbooking samt en länklista till flera internetbutiker.

• Svar på tråden Förr oss som är fast i Scrapträsket
  • Örnen76
    Johanna 79 skrev 2007-02-19 14:55:21 följande:
    Åååå, mitt bredband går så segt, vet inte varför! Vad trött man blir. Jag är intresserad av stämplar som passar till PÅSK-kort, GRATTIS-kort, och KÄRLEK över lag! Kollar på lite butiker nu men vet inte varför allt tar sådan tid att ladda. Får nog ta en pause och åter komma senare!
    You've got mail
  • MAMMSY

Hej Tjejer hoppas allt e bra med er
    Har inte vart här på huuur länge som helst känns det (en dag typ ) Så nu ska jag läsa igenom tråden å se vad ni skrivit för kul
    Under tiden kan ni få kika in hos mig under Format å titta på en ny LO om ni skulle vilja det!
    Kram så Länge Malin
    &  bäst ni vill

• Cia o krabaten

Läckert Annika!
    *Funderar på om man ska hoppa på scrapjacked-utmaningen*

• Örnen76

YIPPIEEEEEEEEEEE! Min LO är på Scrappiz förstasida!!!!!!!!

• Skumpis

Häftigt annika5064!

Grattis NyfikenÖrn!

Snacka om att träsket vimlar av scrapkändisar nu för tiden! Hela eliten är ju träsktroll!!!

• Fnyz
    NyfikenÖrn skrev 2007-02-19 16:34:21 följande:
    å va kul grattis

å även där såg att claudia79 låg grattis även där gumman
  • malin ulrika
    NyfikenÖrn skrev 2007-02-19 16:34:21 följande:
    Nyfikenörn,
    linka gärna, jag vet inte var alla "innesajterna" är!! Nyfiken!

Och om nån undrar (eftersom jag nu kan citera) , JA, jag har blivit plusmedlem!
    Kunde inte hålla mej längre, så inget mer "ta ut gamla LOäs så man kan fylla på med nya"...
  • Cia o krabaten

Grattis NÖ och Claudia!

Vi i träsket erövrar scrapSverige
    *Kom på att jag längtar efter tidningen nu *

• Skumpis

Jag har en ny annorlunda LO i galleriet. Gjord efter Helenes skiss på Swe-blogg förra veckan. Kika gärna in och risa och rosa

• Skumpis

malin ulrika - Tack för påminnelsen om Plus. Dags för mig att förnya.

Grattis du också Claudia

C o K - Jag har inte ens hunnit läsa senaste numret Och jösses, jag måste förnya det abonnemanget också. Och sen lär jag mig _aldrig_ om det stavas med två b:n eller två N  abbonemang abonnemang...

Svar på tråden Förr oss som är fast i Scrapträsket