• MAMMSY

Förr oss som är fast i Scrapträsket

Scrapbooking är att arrangera fotoalbum med flera papper och dekorationer. Och inte minst berätta saker! (Journaling)
    Kika gärna in i våra gallerier för att se exempel.

Vi svarar gärna på frågor i denna tråd, men kolla först in första inlägget i tråden där massor med info finns. Och även scrappiz.se

En liten varning innan du ger dig in på denna hobby: Det är BEROENDEFRAMKALLANDE

I det allra första inlägget i denna tråd kan du få lite information om scrapbooking samt en länklista till flera internetbutiker.

• Svar på tråden Förr oss som är fast i Scrapträsket
  • Asrta1

Godmorgon eller förmiddag....

Grattis Claudia!

Angående det som är tråkigt vid scrapping så är det helt klart att plocka upp allt spill vad gäller papper och fotofix-lappar.......händer ju tyvärr att tom barnen har dessa små statiska lappar på sig när man åker bort eller så hittar man dom tom i sängen

Tack alla som tittat och sagt så fiiina saker om mina LOs, det värmer och ger en mod till att fortsätta försöka vara lite mer vågad i sitt skapande

Hoppas alla får en hejdundrande bra måndag idag!

Har två underbara barn, två killar, födda mars -03 och juli -06!
  • DiskoDagny

Hej! Vad kul att jag hittade den här tråden just nu när det här med scrapbooking precis fångat min nyfikenhet! Jag ramlade över fenomenet i förra veckan och bestämde mig för att ta reda på lite mer. Hoppas ni inte har något emot att jag ser mig omkring i era gallerier.

• Cia o krabaten

DiskoDagny: kika på du bara!
    Men som det står i TS. Varning, det är BEROENDEFRAMKALLANDE!!!

Någon som använder Paint??
    Skulle behöva fixa en bild lite, ffa ljusa upp den, och gubben har bytt dator utan att lägga in PS i den nya

• jenn79

åhh skoj claudia Grattis!!

Städa måste vara dötrist, men som någon annan skrev att redigera foton är inte heller så kul Fundersam

• Pyret78

Grattsi till swe-publiceringen claudia Görsnygg tolkning av skissen!!

C o K: Jag har endast beskurit o förminskat i paint. Vet inte om det går att ljusa upp bilder. Lycka till!!

• Cia o krabaten

GAAAHHH!
    Nu fick jag ut helt blåtonade foton!!
    Visst, det står att det böjar bli slut med färg i patronen, men det brukar funka ett tag iaf!
    Jaja, bara att ut på stan och handla så att jag kan skriva ut ikväll då.

• Tjej 83

magdas sa att de skulel fyllapå sitt lager o man kunde beställa idag o inget va slut. men de va visst slut på vissa saker.

• Coursell

Någon som har "lådor" dekorerade i sitt galleri? Behöver tips hur jag kan dekorera min miniskrapbox Både sidor och lock.

• Mizty
    Coursell skrev 2007-02-19 11:59:46 följande:
    Någon som har "lådor" dekorerade i sitt galleri? Behöver tips hur jag kan dekorera min miniskrapbox Både sidor och lock.
    Japp, det har jag
    Caroline, stolt mamma till Phenom!
  • pylle

ojoj vad gör ni i dag ?? så tyst i från er hade trott att det skulle vara massor med sidor att läsa nu när jag kom hem.

Svar på tråden Förr oss som är fast i Scrapträsket