• MAMMSY

Förr oss som är fast i Scrapträsket

Scrapbooking är att arrangera fotoalbum med flera papper och dekorationer. Och inte minst berätta saker! (Journaling)
    Kika gärna in i våra gallerier för att se exempel.

Vi svarar gärna på frågor i denna tråd, men kolla först in första inlägget i tråden där massor med info finns. Och även scrappiz.se

En liten varning innan du ger dig in på denna hobby: Det är BEROENDEFRAMKALLANDE

I det allra första inlägget i denna tråd kan du få lite information om scrapbooking samt en länklista till flera internetbutiker.

• Svar på tråden Förr oss som är fast i Scrapträsket
  • Mizty
    MAMMSY skrev 2007-02-19 17:24:04 följande:
     Ojdå hade visst råkat trycka så att endast dom som var till lagda i min adressbok fick se den nya Lo:n Men här kommer den iallafall
    Jaha, där var den ja! Jag hade visst missat den förra för det var den jag kommenterade Denna har jag dock sett på scrappiz å den är sååååå snygg!
    Caroline, stolt mamma till Phenom!
  • MAMMSY
    KyssGenerad Tackar för alla söta komentarer!!!
    Å kollektivt grattis till blogg, å scrappiz publiceringar
  • Mizty
    kanskesnart skrev 2007-02-19 17:23:27 följande:
    Hej svejs Har våldgästat min stackars bror för att kunna sitta lite här, då vår dator totalkraschade i Lördags Är helt omöjligt & läsa ikapp allt sen i Fredags (om man inte har några timmar på sig) Har dock försökt kika på lite nya LO:s och kommenterat (men har säkert missat hälften, så förlåt isåfall). Grattis Claudia, Annika och NÖ ocksåKikar väl in igen när vi fixat ny dator (förhoppningsvis ganska snart, innan jag blir helt galen). Får se hur många sidor man har o läsa ikapp då
    Åh, visst är det döden med ett liv utan dator Vad gjorde man innan datorerna & mobiltelefonerna Hoppas ni får fixat datorproblemet SNART!
    Caroline, stolt mamma till Phenom!
  • Fnyz
    MAMMSY skrev 2007-02-19 17:48:02 följande:
     Tackar för alla söta komentarer!!!Å kollektivt grattis till blogg, å scrappiz publiceringar
    ååå den var superfin!! var in å kikade förstå då tänkte jag "men den har jag ju sett" så nu fick jag förklaringen
  • Coursell

Åh...den var färgglad och jättefin Mammsy I min smak, jag liftar nog den om det är ok...

Grattis till er som har fått publiceringar Måste vara skitkul att bli utvald sådär...

• älvanpurjo

nu får in hjälpa mig fann ett papperp  åtradera osm jag budat på.. med döskallar....

vill hitta flera..
    hårdrockare osm jag är ås blev jag ås kär.... så finner in ås säg till

• MAMMSY
    älvanpurjo skrev 2007-02-19 18:10:20 följande:
    nu får in hjälpa mig fann ett papperp  åtradera osm jag budat på.. med döskallar....vill hitta flera..hårdrockare osm jag är ås blev jag ås kär.... så finner in ås säg till
    Va vill oxå se, har du nån länk till auktionen
  • Cia o krabaten

Skumpis: Just jä***r! Förnya prenumerationen!!! (SÅ undviker man stavfelet där )

Claudia: *Skrapar lite med foten i marken och kika under lugg* Det är bara att vänta och se om ngn är med

• Fnyz
    älvanpurjo skrev 2007-02-19 18:10:20 följande:
    nu får in hjälpa mig fann ett papperp  åtradera osm jag budat på.. med döskallar....vill hitta flera..hårdrockare osm jag är ås blev jag ås kär.... så finner in ås säg till
    har du sett rusty pickles papper? dem har flera sjörövarpapper som är tuffa jag köpte ettt par på magdas.se
  • Peggy O

Vet ju inte om det är just sådana papper. Men Magdas har papper med döskallar. Jättesnygga tycker jag, som har barn i "piratåldern"
    Mönstrade papper/Rusty Pickle/Cap´n Jack

De har också Rub-ons med döskallar och sjörövarskepp

Svar på tråden Förr oss som är fast i Scrapträsket