• MAMMSY

Förr oss som är fast i Scrapträsket

Scrapbooking är att arrangera fotoalbum med flera papper och dekorationer. Och inte minst berätta saker! (Journaling)
    Kika gärna in i våra gallerier för att se exempel.

Vi svarar gärna på frågor i denna tråd, men kolla först in första inlägget i tråden där massor med info finns. Och även scrappiz.se

En liten varning innan du ger dig in på denna hobby: Det är BEROENDEFRAMKALLANDE

I det allra första inlägget i denna tråd kan du få lite information om scrapbooking samt en länklista till flera internetbutiker.

• Svar på tråden Förr oss som är fast i Scrapträsket
  • Smurfens Mamma
    claudia79 skrev 2007-02-19 17:04:00 följande:
    Oj va mycket snyggt jag hade beställt Massa BG-papper (Scarlett´s letter) och RougeDeGarance papper....MMM! Dessutom dessa clearstampsen...Men ni erfarna stämplare.. Klipper ni isär dem en och en och sen monterar? Fäster de bara med EZ-mount eller hur var det nu? De skulle kanske inte ha EZ-mount??
    Var har du hittat de clear stampsen?!?!? Vill oxå ha
    älskade Wilhelm redan 1år ... var tog bebisen vägen ?!?!
  • claudia79
    Seedorfs skrev 2007-02-19 17:10:37 följande:
    claudia79 skrev 2007-02-19 17:04:00 följande: Oj va mycket snyggt jag hade beställt Massa BG-papper (Scarlett´s letter) och RougeDeGarance papper....MMM! Dessutom dessa clearstampsen...Men ni erfarna stämplare.. Klipper ni isär dem en och en och sen monterar? Fäster de bara med EZ-mount eller hur var det nu? De skulle kanske inte ha EZ-mount?? Var har du hittat de clear stampsen?!?!? Vill oxå ha älskade Wilhelm redan 1år ... var tog bebisen vägen ?!?!
    Jag köpte på Scrapaddicted, men där kostar de 185:-. Sen efter att jag beställt gick jag till Papp&scrap och såg att de kostar 179:- där...men det är ju inte så himla stor skillnad
    Skumpis skrev 2007-02-19 17:07:47 följande:
    Claudia - vad är det för skillnad på clearstamps och vanliga stämplar? Jag vill också ha sådana snygga stämplar!!!
    Ja du....... Clear ser du ju exakt var på LO:n och kortet du stämplar eftersom du ser igenom dem..Dessa valde jag för jag gillar att de ser ut att va ritade me blyerts
  • kanskesnart

Hej svejs Har våldgästat min stackars bror för att kunna sitta lite här, då vår dator totalkraschade i LördagsSkrikandes Är helt omöjligt & läsa ikapp allt sen i Fredags (om man inte har några timmar på sig ) Har dock försökt kika på lite nya LO:s och kommenterat (men har säkert missat hälften, så förlåt isåfallGenerad).

Grattis Claudia, Annika och NÖ också

Kikar väl in igen när vi fixat ny dator (förhoppningsvis ganska snart, innan jag blir helt galen). Får se hur många sidor man har o läsa ikapp då

• MAMMSY
    Generad Ojdå hade visst råkat trycka så att endast dom som var till lagda i min adressbok fick se den nya Lo:n Men här kommer den iallafall
    Julia, om jag viste vad Tänker du på....jpg
  • kanskesnart
    claudia79 skrev 2007-02-19 17:04:00 följande:
    Oj va mycket snyggt jag hade beställt Massa BG-papper (Scarlett´s letter) och RougeDeGarance papper....MMM! Dessutom dessa clearstampsen...Men ni erfarna stämplare.. Klipper ni isär dem en och en och sen monterar? Fäster de bara med EZ-mount eller hur var det nu? De skulle kanske inte ha EZ-mount??
    Åh, jag fick också BG och RDG papper från SA idag Missade dock att beställa de där stämplarnaFundersam, dom va ju görsnygga!
  • malin ulrika

Nyfikenörn:

åh vad äftigt, grattis!

MAMMSY;

jaha jag kommenterade en annan LO!

Den nya var verkligen fin! Mycket grejs på!

• Örnen76
    MAMMSY skrev 2007-02-19 17:24:04 följande:
     Ojdå hade visst råkat trycka så att endast dom som var till lagda i min adressbok fick se den nya Lo:n Men här kommer den iallafall
    Underbar LO!!
  • SandraK

Ang clearstamps så monterar man inte dem på EZ-foam, utan de fäster direkt på akrylklossen. De clearstamps jag köpt har redan varit delade så det har jag inte behövt bry mig om.

Svar på tråden Förr oss som är fast i Scrapträsket