• MAMMSY

Förr oss som är fast i Scrapträsket

Scrapbooking är att arrangera fotoalbum med flera papper och dekorationer. Och inte minst berätta saker! (Journaling)
    Kika gärna in i våra gallerier för att se exempel.

Vi svarar gärna på frågor i denna tråd, men kolla först in första inlägget i tråden där massor med info finns. Och även scrappiz.se

En liten varning innan du ger dig in på denna hobby: Det är BEROENDEFRAMKALLANDE

I det allra första inlägget i denna tråd kan du få lite information om scrapbooking samt en länklista till flera internetbutiker.

• Svar på tråden Förr oss som är fast i Scrapträsket
  • MAMMSY

Tror att det pappret kan vara från Creative Imaginations.. Ska kolla lite.. hmn vänta ett tag..

• Camasunary

Grattis till alla som fått underbara verk uppmärksammade idag!! Go girls!!

• Camasunary

Ååååå!! Jag suktar också efter papper från Creative Imaginations Räcka ut tungan

....mot storyhouse med andra ord!!

• Tjej 83

ska inte alla papper vara 30,5 x 30,5 ?
    jag klippe ett papper mitt i tu o skulle ha på balgrundpappret. men se där! då fattas de några mm hur fint är det då?. då fick jaju klippa de aå de va ca 1-2cm på varje sida som "fattades". tur man kan göra så. men ja trodde alla hade samma mått..

• Asrta1

Hejhej!

Grattis till er alla som fått era LOs publicerade och liftade Vågar inte skriva något namn för jag är rädd att jag glömmer ngn då amningshjärna

Har ett problem....jag kan inte bestämma mig för om Bazzill CS är lika tjock som papperna som kallas/är i Letter size?????

Ngn som vet eller kan tänka sig ngt.....

Sitter med både och framför mig men kan inte ta ett beslut...ska prova att skriva ut på pappert och jag vet att man får inte använda CS i min skrivare pga att pappert dras in från sidan...inte uppifrån och igenom.....Jag upplever det som att Letter size-pappert är tunnare men bara när jag känner med högerhanden inte vänster

Hade ni vågat chansa????

Gud vilket i-landsproblem man har Men jag vill inte offra min nya fina skrivare.....

Har två underbara barn, två killar, födda mars -03 och juli -06!
  • Camasunary

Nix pix, storyhouse hade inte de jag ville ha.. men förhoppningsvis kan jag få köpa dem på nån mässa.. nu är det inte så länge tills det är dags!!

Asrta: Jag kan tyvärr inte hjälpa dig... men JAG hade nog chansat

• Smurfens Mamma
    Helenaj skrev 2007-02-19 19:38:40 följande:
    www.storyhouse.se har några !
    Tack tack!! Ska kolla
    Camasunary skrev 2007-02-19 19:55:09 följande:
    Nix pix, storyhouse hade inte de jag ville ha.. men förhoppningsvis kan jag få köpa dem på nån mässa.. nu är det inte så länge tills det är dags!! Asrta: Jag kan tyvärr inte hjälpa dig... men JAG hade nog chansat
    säger som du!! blir nog att spana på mässor!! snart är det dags för två i GBG   Det fanns ju så mkt att välja på bland dem....
    älskade Wilhelm redan 1år ... var tog bebisen vägen ?!?!
Svar på tråden Förr oss som är fast i Scrapträsket