• MAMMSY

Förr oss som är fast i Scrapträsket

Scrapbooking är att arrangera fotoalbum med flera papper och dekorationer. Och inte minst berätta saker! (Journaling)
    Kika gärna in i våra gallerier för att se exempel.

Vi svarar gärna på frågor i denna tråd, men kolla först in första inlägget i tråden där massor med info finns. Och även scrappiz.se

En liten varning innan du ger dig in på denna hobby: Det är BEROENDEFRAMKALLANDE

I det allra första inlägget i denna tråd kan du få lite information om scrapbooking samt en länklista till flera internetbutiker.

• Svar på tråden Förr oss som är fast i Scrapträsket
  • malin ulrika

Mizty,
    OK, bra, ser fram emot den!

• Mizty
    malin ulrika skrev 2007-02-20 00:33:19 följande:
    Mizty,OK, bra, ser fram emot den!
    Haha, det vet jag inte om du borde göra
    Caroline, stolt mamma till Phenom!
  • Lilla bebisen Natalie

Vet ni någon affär på nätet där man kan beställa fina (bakgrunds) papper med baby motiv typ gunghästar eller små nallar, eller nåt sånt..
    Jag har kollat igenom, men hittar inga för baby, kanske ni vet nåt ställe?

Mamma till Natalie 061011
  • malin ulrika

Lilla bebisen Natalie:
    L och Co har en serie som kallas "Cuddly Friends" som jag tycker är söt.
    Du kan nog leta efter den på t.ex. Ebay (Tradera).

• malin ulrika

attans, det skule ju vara "K & Co"...

• Lilla bebisen Natalie
    malin ulrika skrev 2007-02-20 01:09:55 följande:
    attans, det skule ju vara "K & Co"...
     Var inne och tittade på hemsidan, dom hadde en massa gulligt, jäller bara att få tag på det..
    Mamma till Natalie 061011
  • älvanpurjo

byfiken örn..
    jag ska vinna det pappret.. till min mans stora förtvivlan kommer dne nog kosta en peng.... står förhopningsvis på baksidan vem osm gjort pappret....
    annars frågar jag...

• annika5064
    älvanpurjo skrev 2007-02-20 06:26:35 följande:
    byfiken örn..jag ska vinna det pappret.. till min mans stora förtvivlan kommer dne nog kosta en peng.... står förhopningsvis på baksidan vem osm gjort pappret.... annars frågar jag...
    Men var det inte detta som MAMMSY svarade på igår????
    MAMMSY skrev 2007-02-19 18:55:21 följande:
    Yeeeez mycket riktigt Caution Girl heter serien, vill haaaawww.creativeimaginations.us/store/CI_Creative...
  • Örnen76
    venezuela skrev 2007-02-20 00:28:38 följande:
    MU: Aha, det där lär utmanande. Ska på en 12 timmars scrapträff till helgen (vänerträffen) och då lär jag väl hinna pilla dit 40 dekorationerScrappandet har gått lite segt ett par dagar, men nyss gjorde jag i alla fall klart en DT LO.Risa och rosa om ni känner för det.
    Underbar LO!!!
    älvanpurjo skrev 2007-02-20 06:26:35 följande:
    byfiken örn..jag ska vinna det pappret.. till min mans stora förtvivlan kommer dne nog kosta en peng.... står förhopningsvis på baksidan vem osm gjort pappret.... annars frågar jag...
    Har för mig att MAMMSY skrev några sidor längre bak att pappret är härifrån:
    http://www.creativeimaginations.us/store/CI_CreativeImaginations_Collection_CautionGirl_3x.php
Svar på tråden Förr oss som är fast i Scrapträsket